x تبلیغات
مهرگان

مهرگان

مینی کیس استوک ارزان

 اگر به دنبال یک کامپیوتر رومیزی جدید ارزان قیمت هستید، منطقی است که به یک مینی کیس دست دوم با قیمت های امروزی نگاه کنید.
علاوه بر قدرت جدی آنها در یک بسته بندی فشرده، چند نکته قابل توجه وجود دارد.
اکثر مردم، در یک نگاه به دنیای کامپیوترهای کوچک، اغلب به این دستگاه های کوچک می خندند. مانند چیزی که هرگز قدرت محاسباتی لازم را ندارد.
این موضوع برای سال‌های متمادی صادق بوده است، اما پیشرفت‌های اخیر در فناوری به ما این نکته را داده است که کاری که مینی کامپیوترها می‌توانند انجام دهند، قابل مقایسه با محفظه‌های بزرگتر است.
اما قبل از خرید، باید جزئیات بیشتری را بدانید.

بسیاری از کاربران علاوه بر فضای کاری محدود یک کامپیوتر قدرتمند و به روز، بخشی از مینی باکس های اصلی هستند، نسل دهم پردازنده های اینتل در سال 2020 معرفی شدند، بنابراین مینی باکس های منشاء نسل دهم جدیدتر هستند. نسبت به نسل های قبلی علاوه بر این، کیس استوک وارداتی نسل دهم از پردازنده قدرتمندتر و رم و حافظه خارجی بیشتر پشتیبانی می کند.
هدف مجموعه کامپیوتر  هوپاد رایانه  ارائه راهنمای جامع در مورد مینی کیس استوک نسل 10 می باشد.

بدون استخوان و آماده برای رفتن
مینی کامپیوترها دو مدل Barebone و Ready To Go دارند.

محفظه Barebones شامل محفظه، مادربرد و پردازنده است. باید هارد و رم را جداگانه خریداری و نصب کنید.

معمولا این سیستم ها بسیار ارزان تر از مدل Ready To Go هستند.

اگر می خواهید از قطعات کامپیوتر قدیمی استفاده مجدد کنید یا قطعات ویژه بخرید، سیستم barebones به عنوان یک مینی کیس ارزان برای شما ایده آل است.

کیت Ready To Go همچنین شامل هارد دیسک، رم و سیستم عامل دلخواه شما است.

Ready To Go Mini PC برای هر کسی که به دنبال شروع از صفر است ایده آل است.

هر دو نوع دارای Wi-Fi، بلوتوث، USB و سایر قطعات نصب شده هستند.

هنگام خرید مینی کیس دست دوم، فقط یک مینی کامپیوتر تهیه می کنید و دستگاه های دیگری مانند کیبورد، ماوس، مانیتور و اسپیکر را جداگانه خریداری می کنید.

اگر می خواهید بیشتر روی مینی پی سی خود خرج کنید، می توانید تجهیزات جانبی بیشتری اضافه کنید.



نظارت کنید
کامپیوتر کوچک فقط دارای خروجی Mini HDMI است، بنابراین مانیتور شما به یک پورت HDMI نیاز دارد. همچنین بررسی کنید که آیا مینی کامپیوتر شما با کابل Mini HDMI به HDMI متصل است یا خیر.

اگر مانیتور شما پورت HDMI ندارد، به مبدل HDMI به DVI نیاز دارید.



صفحه کلید و ماوس
شما نمی توانید از یک صفحه کلید قدیمی یا یک ماوس قدیمی با پورت PS/2 استفاده کنید.

کامپیوترهای کوچک فقط از کیبوردها و موس های USB یا بلوتوث پشتیبانی می کنند.

اگر یک مینی کیس ارزان می‌خرید، پیشنهاد می‌کنم یک کیبورد و ماوس بلوتوث بخرید، زیرا یکی از پورت‌های USB شما را آزاد می‌کند.


چه چیزی را می توانید به روز کنید و چه چیزی را نمی توانید
تعداد مواردی که می‌توانید در رایانه‌های شخصی کوچک ارتقا دهید بسیار محدود است.
اندازه کوچکتر به این معنی است که مادربرد اسلات های زیادی برای قسمت های مختلف ندارد و همچنین مکان خاصی برای نصب آن وجود ندارد.
در واقع، اگر یک مینی کامپیوتر را باز کنید، خواهید دید که جایی برای هیچ چیز دیگری وجود ندارد.

معمولاً وقتی یک پردازنده 3Core i می‌خرید و بعداً آن را به 7Core i ارتقا می‌دهید، این مورد در رایانه‌های شخصی کوچک صدق نمی‌کند. پردازنده را نمی توان ارتقا داد.
اما اگر کمی لحیم کاری انجام دهید، می توانید از نظر فنی آن را ارتقا دهید، اما این کار گارانتی شما را باطل می کند و هیچ سازنده ای آن را توصیه نمی کند.

اگر می خواهید ارتقا دهید، منطقی است که نسخه بعدی کیت barebones را خریداری کنید.
* به طور خلاصه می توانید رم و هارد دیسک را به یک مینی کیس دست دوم انتقال دهید.
همچنین، قبل از خرید رم برای مینی کامپیوتر، بررسی کنید که چند اسلات DIMM دارد.
اکثر مینی کامپیوترها دو اسلات دارند، اما برخی فقط از یک اسلات پشتیبانی می کنند.

برچسب‌ها: ,

چرا سرامیک مدل ازمیر بخریم؟

 کف سرامیک تبریز 80*80 ازمیر قابل استفاده برای کف پذیرایی، کف پذیرایی، کف پذیرایی، کف آشپزخانه، کف سرویس بهداشتی و حمام، کف رستوران و کافی نت و کف بیمارستان می باشد. این محصول فوق العاده براق و صیقلی
این سرامیک دارای طرح سنگ با رنگ های سفید، کرم و خاکستری در ابعاد 80*80 می باشد.
این سرامیک از انواع سرامیک چینی می باشد که باعث می شود محصول بسیار با کیفیت و بادوام باشد. نوع برش این کاشی آسیاب شده است که نیازی به گره زدن ندارد.
سطح سرامیک تبریز ازمیر صاف و با لعاب براق پوشیده شده است. برای اطلاع از قیمت سرامیک ازمیر به سایت سوپر سرام مراجعه کنید.
سرامیک چینی ازمیر به دلیل جلا دادن درخشان و کامل خود، محیطی جذاب، شاد و آرامش بخش را برای ما فراهم می کند.
زمین به کار رفته در بدنه این سرامیک، زمین چینی سفید بوده و جذب آب کمتر و استحکام بیشتری نسبت به زمین قرمز دارد. کاشی ازمیر یک طرح ساده جدید از شرکت کاشی هرمس است که اگر می خواهید از این طرح سرامیکی لوکس و فانتزی برای کف اتاق نشیمن، آشپزخانه و نشیمن استفاده کنید، انتخاب خوبی است.

قیمت سرامیک مگنولیا روی لینک کلیک کنید
https://soperceram.ir/product/ceramics-magnolia-60120-kashi-zohre/


چرا سرامیک تبریز به سبک ازمیر را در سایز 80*80 بخریم؟
در معماری و طراحی داخلی، مواد و روش های مختلفی برای پوشش خارجی دیوارها و کف وجود دارد. طراحان و کاربران هنگام انتخاب هر نوع کاشی و سرامیک باید اطلاعات کافی در مورد مشخصات و ویژگی های خود داشته باشند. موارد زیر توسط تیم فنی خانه لوکس در خصوص مزیت های خرید اینترنتی کاشی و سرامیک هرمس تبریز 80*80 ازمیر مطرح شده است.

مزایای کاشی و سرامیک کف چینی هرمس ازمیر
برش این کاشی آسیاب می شود که نیازی به گره زدن ندارد.
ساختار ضد شعله و مقاوم در برابر حرارت
در دمای 1200 درجه سانتیگراد شلیک می شود
بدون تغییر رنگ در برابر نور خورشید
مقاوم در برابر مواد شوینده شیمیایی
ضدآب
مقاوم در برابر سرما
مقاومت در برابر سایش بالا
ضد خش
استحکام و دوام بالا
درخشش زیاد
زندگی طولانی
آنتی باکتریال
ضد خش


کاربرد سرامیک کف و دیوار ازمیر 80*80
کف اتاق
کف و پذیرایی
کف سرویس بهداشتی و حمام
کف آشپزخانه
زمین
کف و پذیرایی
طبقه رستوران و کافه
کف بیمارستان


مشاوره در مورد سرامیک چینی
انواع سرامیک به دلیل استحکام و مقاومت بالا در برابر تغییرات دما و رطوبت، در مقایسه با انواع کاشی بر روی دیوار و کف قابل استفاده است. اما اگر می خواهید از سرامیک در نمای باز و بیرونی استفاده کنید، بهتر است نوع چینی آن را انتخاب کنید. زیرا سرامیک غیر چینی نسبت به سرامیک چینی در برابر تغییرات شدید دما و رطوبت بالا در فصول سرد سال مقاومت کمتری دارد.
سرامیک پرسلان به گروهی از سرامیک ها اطلاق می شود که دمای پخت بسیار بالایی دارند، این فرآیند باعث ایجاد حالت شیشه ای و تخلخل کم در سرامیک می شود. کاشی و سرامیک ازمیر هرمس نوعی سرامیک چینی است.

ازمیر مات هرمس تبریز سرامیک 60*120 قابل استفاده برای کف اتاق نشیمن، کف اتاق غذاخوری، کف پذیرایی، کف آشپزخانه، دیوار پذیرایی، دیوار پذیرایی، دیوار پذیرایی، دیوار آشپزخانه و بین کابینت، دیوار توالت و حمام. ، از رستوران ها، کافه ها و بیمارستان ها استفاده کنید.
این سرامیک دارای طراحی روشن و تیره می باشد.
این سرامیک از انواع سرامیک چینی می باشد که باعث می شود محصول بسیار با کیفیت و بادوام باشد.
نوع برش این کاشی آسیاب شده است که نیازی به گره زدن ندارد.
این سرامیک دارای طرح سنگ در رنگ های سفید، طوسی و کرم در ابعاد 60*120 می باشد.
سطح سرامیک تبریز ازمیر صاف و با لعاب مات پوشیده شده است.
همانطور که از عکس الگوی کاشی کاری چینی ازمیر مشاهده می کنید، این کاشی با رنگ و طرح جذاب خود می تواند محیطی بسیار خاص و جذاب را به شما هدیه دهد. علاوه بر این، این سرامیک در نمای ساختمان و بالکن از جذابیت خاصی برخوردار است.
زمین به کار رفته در بدنه این سرامیک، زمین چینی سفید بوده و جذب آب کمتر و استحکام بیشتری نسبت به زمین قرمز دارد.
کاشی ازمیر یک طرح ساده جدید از شرکت کاشی هرمس است که اگر می خواهید از این طرح سرامیکی لوکس و فانتزی برای کف اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب و بالکن استفاده کنید، انتخاب خوبی است.

برچسب‌ها: ,

کاشی و سرامیک حمام

 کاشی به کار رفته در کف و دیوار سرویس بهداشتی تاثیر بسزایی در زیبایی فضا دارد و می تواند جلوه سایر قسمت های خانه را نیز تحت تاثیر قرار دهد. هنگام انتخاب کاشی برای حمام خود، طرحی را انتخاب کنید که شامل اقدامات احتیاطی ایمنی باشد. به عنوان مثال، الگوی کاشی انتخاب شده در سرویس بهداشتی باید به گونه ای باشد که احتمال لغزش و آسیب را به حداقل برساند.
انتخاب کاشی مناسب برای حمام به سلامت شما کمک زیادی می کند.
الگوی کاشی سرویس بهداشتی بسته به طرح، رنگ، کیفیت و ... ممکن است متفاوت باشد، هر مشتری با توجه به سلیقه و فضای خود مدل مورد نظر خود را انتخاب می کند.

نمایندگی سرامیک زهره در تهران روی لینک کلیک کنید

https://soperceram.ir/zohre-ceramic-agency-in-tehran/


عوامل موثر در انتخاب کاشی حمام
رنگ کاشی: ترکیب رنگ به کار رفته در سرویس بهداشتی بسیار مهم است و در زیبایی فضا تاثیر بسزایی دارد. بهترین ترکیب رنگ ها شامل رنگ های سفید-طلایی، کرم-قهوه ای-طلایی، مشکی-طلایی، نسکافه ای، آبی روشن، سبز، بنفش و روشن است که بیشترین درصد انتخاب را در بین خانواده ها دارند. کاشی‌های حمام در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند، اما رنگ‌های روشن مانند سفید صدفی محبوبیت بیشتری دارند، زیرا علاوه بر زیبایی، به راحتی با سایر قسمت‌های خانه ترکیب می‌شوند. .
الگوی کاشی: به طور کلی کاشی های حمام از نظر کاربرد به اشکال مختلفی طبقه بندی می شوند. این دسته ها عبارتند از: سنتی (سیلیکاتی)، مدرن (مهندسی)، اکسیدی و غیر اکسیدی.


نمایندگی سرامیک زهره در ساری روی لینک کلیک کنید

https://soperceram.ir/zoreh-ceramic-agency-in-sari/



کیفیت کاشی کاری: یکی از نکات مهم در انتخاب کاشی، مقاومت آن در برابر جذب آب است. در انتخاب کاشی سرویس بهداشتی به دلیل ارتباط مستقیم آن با آب باید از مدلی استفاده کرد که در برابر جذب آب بسیار مقاوم باشد.
به طور کلی کاشی های حمام به 3 دسته طبقه بندی می شوند که کاشی های درجه یک دارای بالاترین کیفیت هستند و برای استفاده در حمام و سرویس بهداشتی ایده آل هستند.

طراحی کاشی: با توجه به بازار بزرگ و متنوع کاشی و سرامیک در دنیا، یافتن طرح و نقش مورد نظر یکی از چالش های انتخاب کاشی است.

مدل حمام سرامیکی
سرامیک ها نیز مانند کاشی دارای نقوش مختلفی هستند که اکثرا از نوع اکسیدی هستند. این سرامیک ها از نظر ساختار فیزیکی دارای اشکال مختلفی هستند مانند: یکپارچه مدرن (یکپارچه)، کامپوزیت مدرن و ... که با توجه به سلیقه های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند.

سوپر سرام با ارائه متنوع ترین و امروزی ترین انواع کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی در طرح ها و رنگ های متنوع، علاوه بر زیباسازی محیط زندگی شما، خریدی خوشایند و مقرون به صرفه را برای شما به ارمغان می آورد، بدون دغدغه کیفیت.

بر خلاف تصور بسیاری از افراد، شیک بودن به معنای لوکس بودن هیچ محصولی از جمله کاشی و سرامیک نیست! در بین جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک حمام و سرویس بهداشتی باید مدلی را انتخاب کنید که با طرح و رنگ فضا هماهنگ باشد تا بهتر خودنمایی کند.
از جمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• کاشی های پازل
• کاشی های لوزی
• کاشی های فلزی فلزی
• کاشی براق و بازتابنده

البته به طور کلی به این موارد اشاره شده است و باز هم بسته به محیط باید با فاکتورهای بیشتری مثل متراژ فضا، نوع دکوراسیونی که قصد اجرای آن را دارید، نور مورد نظر و بسیاری موارد دیگر مقایسه کنید. . .

در نقوش مدرن کاشی و سرامیک اثری از طرح و نقش سنتی و پیچیده نیست و طرح و نقش این نوع کاشی و سرامیک ساده اما خاص شده است.
برخی از جدیدترین طرح های کاشی و سرامیک حمام عبارتند از:
• کاشی و سرامیک مات
• کاشی مدل چوبی
• کاشی های فلزی فلزی
• کاشی و سرامیک بدون طرح
• کاشی و سرامیک رنگ خنثی
در جدیدترین و مدرن ترین الگوهای کاشی و سرامیک، شیک ترین کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی معمولاً کاشی های ساده و سرامیک هایی با رنگ خاص هستند که با نورپردازی زیبا می توانند جلوه بسیار بالایی داشته باشند. .
کاشی دیوار علاوه بر بحث کیفی، از نظر ظاهری نقش پر رنگ تری نسبت به سرامیک کف دارد و به همین دلیل طرح و نقش کاشی در انتخاب کاشی دیوار بسیار مهم بود. . در بین جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک باید از مدل هایی استفاده کنید که نقش و نگار خیلی شلوغ نداشته باشند و رنگ مناسبی داشته باشند.

کاشی سه بعدی نوع جدیدی از کاشی است که به دلیل طراحی خاص و نقشی که دارد طرفداران کمتری دارد و مراحل نصب آن نسبت به سایر کاشی ها دشوارتر است اما می توان از آن به عنوان کاشی با طرح و نقش خاص استفاده کرد.

برچسب‌ها: ,

چرا باید از وکیل سرقت کمک بگیریم؟

 موارد سرقت تا حد زیادی به مدارک شما بستگی دارد. یعنی اگر مدارک کافی نداشته باشید ممکن است بهترین وکیل سرقتی در تهران هم نتواند نتیجه مطلوبی از پرونده بگیرد. اما یک چیز واضح است، دریافت مشاوره می تواند به شما در کسب اطلاعات در مورد نحوه و روش های برخورد با چنین مواردی کمک زیادی کند. بهترین وکیل سرقت در تهران، برای تکمیل مدارک و مدارک خود چه مراحلی را می توانید طی کنید، شانس شما برای برنده شدن در پرونده چقدر است و بررسی پرونده چقدر طول می کشد و مراحل قانونی و قانونی آن چگونه است.

وکیل خوب ملکی در تهران روی لینک کلیک کنید

https://moeidlawgroup.com/article-detail/66/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D9%85%D9%84%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86


دزدی چیست؟
یکی از قدیمی ترین جنایاتی که انسان ها علیه اموال دیگران مرتکب شده اند. جرایم مربوط به دزدی و دزدی است. دزدی به قدری رایج است که یکی از شایع ترین شکایاتی است که در دادگاه ها و مراجع قانونی مطرح می شود.

در قانون مجازات اسلامی سرقت به چند دسته تقسیم شده است؟
سرقت به دو دسته محدود و مجرمانه تقسیم می شود.

دزدی چه نوع جرمی است؟
سرقت حدی از جنایات خاص و مستقل است که قانونگذار برای آن مجازات تعیین کرده است.

شرایط پرواز محدود چیست؟
1. دستگاه دزدیده شده باید دارای مالکیت قانونی باشد.
2. مال مسروقه باید در حالت طلسم باشد (اموال عرفا باید در امان باشد و از دستکاری محافظت شود)
3. دزد حرز را از بین می برد (دزد محل نگهداری مال را از بین می برد)
4. سارق باید مال را از حرز خارج کند.
5. سرقت و سرقت حرز باید مخفیانه باشد.
6. سارق نباید پدر مالک یا جد پدری باشد.
7. ارزش مالی دزدیده شده تقریباً معادل چهار و نیم نخود طلایی دزدیده شده باشد (هنگام خارج کردن مال مسروقه از حرز).
8. اموال مسروقه نباید دولتی یا عمومی باشد.
9. سرقت در حالی صورت می گیرد که کشور در قحطی نیست.
10. صاحب مال مسروقه باید برای طرح شکایت از مراجع قانونی توقیف کند.
11. صاحب مال نباید قبل از اثبات سرقت، سارق را ببخشد.
12. اموال مسروقه تا زمان اثبات جرم نباید متعلق به سارق باشد.
13. مال مسروقه تا اثبات سرقت نبايد به صاحب مالك برسد.
14. پول دزدیده شده نباید جعل هویت یا دزدیده شود.

پرواز تعزیری چه نوع پروازی است؟
تعزیری سرقتی است که مجازات آن از قبل تعیین شده است و این مجازات ها سرقت های تعزیری است.

شرایط پرواز تعزیری چیست؟
در مورد شرایط پرواز تعزیری، در ماده 651 قانون مجازات اسلامی مقرر شده است: اگر پرواز کامل شرایط حداد را نداشته باشد و شامل پنج شرط زیر باشد به آن پرواز تعزیری می گویند:
1. سرقت در شب اتفاق می افتد.
2. بیش از دو دزد وجود دارد.
3. یک یا چند نفر از آنها دارای اسلحه (انواع تفنگ و انواع سلاح سرد) و پوست یا پوششی هستند که آنها را پنهان می کند.
4. دزد از دیوار بالا رفت یا حرز را شکست. (شکستن حرز به معنای تخریب یا برداشتن محل مناسبی است که مال در آن نگهداری می شود تا از سرقت جلوگیری شود)
5. دزد یا سارقان شخصی را در حین سرقت مجروح یا تهدید کرده است.

چرا باید وکیل سرقت بگیریم؟
به طور کلی موارد مربوط به سرقت به دلیل پیچیدگی و در شرایط مختلف و با استفاده از سلاح های مختلف مشمول مجازات های متفاوتی می شوند. در این راستا برای پیشبرد آن بهتر است از یک وکیل متخصص در زمینه سرقت استفاده کنید.

به چه کسی وکیل سرقت می گویند؟
به شخصی گفته می شود که در امور کیفری، به ویژه در امور مربوط به سرقت و قوانین مندرج در قانون مجازات اسلامی، اشراف و دانش زیادی دارد. بهترین وکیل سرقت باید تجربه کافی در حل مسائل مربوط به سرقت داشته باشد. ضمناً وکیل سرقت باید با مراحل قانونی مربوط به سرقت آشنا باشد.

برچسب‌ها: ,

ویژگی وکیل مهریه

  

افراد می توانند با بهترین وکیل مهریه در تهران متخصص در امور حقوقی و خانوادگی در دپارتمان معید که تمامی قوانین مربوط به این حوزه شریف را می دانند و در صورت نیاز با انعقاد قرارداد وکالت از وکیل مهریه در این زمینه کمک بگیرند، زیرا انتخاب وکیل پایه یک دادگستری که قاضی واقعی و با تجربه در این زمینه باشد بهترین تصمیم برای احقاق حقوق فردی است.
ویژگی های کارشناس وکیل مهریه
با توجه به پیچیدگی قوانین مصوب کشورمان و وجود تشریفات قانونی متعدد و تصمیمات خاص، ممکن است در جمع آوری آنها با مشکل مواجه شوید، از این رو:
یک وکیل باتجربه جهیزیه به دلیل ورود به بسیاری از پرونده های مربوط به قبض مهریه و مصادره اموال و مصادیق آن، قوانین حقوقی ایران را می شناسد و تجربه زیادی دارد.
وکیل مهریه علاوه بر آشنایی با قوانین مقرر در قانون، باید از متن قانون و تفسیر آن نزد قاضی آگاهی کافی داشته باشد.
یکی از ویژگی های دیگر بهترین وکیل مهریه گفتار و گویش قوی آنهاست. در این صورت می توان گفت که وکیل خوب در پیشبرد پرونده به سمت صدور حکم به نفع موکل خود بسیار مؤثر خواهد بود زیرا وکیل نقطه می تواند با ارائه دلایل محکم و دفاعی صحیح و مستند از قانون بر ذهنیت قاضی به نفع موکل خود تأثیر مثبت بگذارد.
روش های مطالبه و دریافت مهریه
دریافت جهیزیه در هر ثبت نام
اولاً اگر زوجه بخواهد خودش مهریه را بگیرد باید به دفتر احوال محل وقوع عقد نکاح مراجعه کند و تقاضای صدور مهریه کند و بعد از صدور گواهی به زوج اعلام شود تا مهلتی برای پرداخت جهیزیه داشته باشد.
پس از انقضای مهلت پرداخت مهریه توسط شوهر، نوبت زن است که به دفتر اسناد رسمی مراجعه و اموال مرد را برای توقیف معرفی کند و در صورتی که زن از اموال مرد اطلاعی نداشته باشد، تقاضای تحقیق و تفحص می کند و دفتر اسناد رسمی از طریق بانک، دفاتر اسناد رسمی و ... اموال مرد را شناسایی می کند. و آنها را مصادره کنید.
زن نیز می تواند در صورت وجود شرایط درخواست ممنوعیت ترک مرد تا لحظه پرداخت کند.
دریافت مهریه از طریق دادگاه
زن باید به وکیل مهریه در سامانه ثنا دادخواست بدهد، در صورتی که مبلغ مهریه کمتر از بیست میلیون باشد، هیأت حل اختلاف و در صورت بالاتر بودن، دادگاه به این موضوع رسیدگی می کند.
برای اینکه مرد در جریان دادرسی اموال خود را منتقل نکند و به نحوی از پرداخت دیون خود اجتناب کند، زن می تواند به همراه تقاضای مهر و موم به دادگاه تقاضای ضمانت طلب یا توقیف مال را به میزان مورد نظر ارائه کند.
پس از آن، رسیدگی در دادگاه صورت می گیرد و دادگاه پس از رسیدگی به پرونده، تصمیم به پرداخت مهریه توسط مرد می گیرد.
پس از صدور حکم، مرد موظف به پرداخت مهریه تعیین شده است و در صورت عدم پرداخت، می تواند از دادگاه برای جلب مرد تقاضای حکم کند.
مهریه در صورت طلاق توافقی
در صیغه طلاق که به درخواست زوجین انجام می شود، مهریه به زن تعلق می گیرد و مرد نمی تواند به صرف توافقی بودن از پرداخت آن به زن امتناع کند. در بحث مهریه در طلاق توافقی، نوع مهریه بر اساس قرب یا عدم قربت تعیین می شود یا خیر; به عبارت دیگر، اگر زن پس از ازدواج از شوهر خود طلاق بگیرد، مهریه به طور کامل به او تعلق می گیرد; اما اگر قبل از عروسی باشد، فقط نصف آن متعلق به او خواهد بود و نمی تواند بقیه را مطالبه کند.

انواع نقطه از نظر زمان درخواست
از نظر مهلت، شکایت به دو قسمت تقسیم می شود که به اختصار و به تفصیل برای شما توضیح می دهیم:
در صورت امکان، اثبات تمکن مالی مرد بر عهده زن است. زن برای اخذ مهریه ابتدا باید توانایی مالی مرد را با دلایل معتبر و صحیح اثبات کند; یعنی بار اثبات تصرف مرد بر عهده زن است و در این صورت حق حبس نیز تضییع می شود و در عمل اجرای حق حبس مشکل می شود.
در صورت درخواست، زن نیز می تواند مرد را دستگیر کند. به محض درخواست زوجه به عهده شوهر می شود و زن به راحتی حق حبس را دارد و بار اثبات ناتوانی مالی مرد بر عهده اوست.

برچسب‌ها: ,

6 روش از بین بردن موش

 6 راه برای خلاص شدن از شر موش وجود دارد که در اینجا به شرح آنها می پردازیم.
1- روش شیمیایی با استفاده از سموم ترکیبی
2- روش شیمیایی با استفاده از طعمه های تیز
3- روش شیمیایی با استفاده از طعمه های ضد انعقاد
4- روش فیزیکی با استفاده از مواد چسبنده
5- روش فیزیکی با استفاده از تله
6- روش فیزیکی با استفاده از تودرتو
البته روش بیولوژیکی مخصوص آزمایشگاه نیز وجود دارد.

شرکت خدماتی ماداکتو با داشتن کارشناسان خبره و مجرب در زمینه سمپاشی منزل تهران و پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات سمپاشی آماده ارائه خدمات سمپاشی خانگی در تهران می باشد. سمپاشی منازل یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه شود و شرکت موش گیری در تهران   نیز با وجود سوسک ها موش یا آفات این چنینی بسیار مورد نیاز است. بستگی به منطقه دارد. محدوده قیمت سمپاشی منزل در تهران می باشد

سمپاشی سوسک در تهران روی لینک کلیک کنید

https://madaktoservice.com/%D8%B3%D9%85%D9%BE%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D8%B3%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/


اما قبل از سمپاشی این جونده باید نوع موش را شناسایی کنید تا دقیقا بدانید از چه نوع سمی برای کشتن آن استفاده کنید.
انواع موش ها را بشناسید
1- موش خانگی
2- ماوس معمولی
3- موش سیاه
در بیشتر موارد، ماوس پنهان می شود و دیده نمی شود. پس برای شناسایی آن چه باید کرد؟
مدفوع موش راهی برای شناسایی آن است. موش همیشه زباله می‌گذارد و این باعث می‌شود که بفهمیم در خانه‌مان موش داریم. حتی می توانید نوع ماوس را با آن تعیین کنید. همانطور که موش ها به سه نوع موش خانگی تقسیم می شوند - موش های سیاه و موش های نروژی - زباله های آنها نیز از نظر اندازه مشابه است.

بهترین زمان برای سمپاشی موش چه زمانی است؟
از آنجایی که موش ها در بهار و پاییز بره می خورند، بهترین زمان برای سمپاشی موش ها همان تاریخ است

چرا موش ها به کابل های برق حمله می کنند؟
شاید تعجب کنید که چرا موش ها سیم های برق را می جوند در حالی که این ماده غذایی برای موش ها محسوب نمی شود و در عوض باعث برق گرفتگی آنها می شود. بارها اتفاق افتاده است که برق یک منطقه صنعتی قطع شده است که خسارات زیادی به مجتمع وارد می کند و با بررسی علت متوجه می شوند که یک موش به سمت کابل برق رفته و آن را جویده است. قطعه مش نگون خشک شد و برق شهرک صنعتی قطع شد و خسارت هنگفتی به کارفرما وارد شد.

موش یک جونده است. دندان های جلویی جوندگان دائما رشد می کنند. اگر چیزی نجوند بعد از مدت کوتاهی دندان هایشان به حدی رشد می کند که می میرند. بنابراین آنها شروع به جویدن هر چیزی می کنند که به دستشان می رسد. با این عمل موش رشد دندان های خود را متوقف کرده و آنها را تیز می کند.
نکته فوق باعث می شود که موش ها به طور مداوم چیزها و غذا، آسفالت، سیم های برق و ... را بجوند. و باعث آسیب به انسان شود.

کنترل هجوم موش
از جمله اثرات موش در خانه می توان به زباله های کثیف، فرش های جویده شده، کتاب ها و ملحفه ها اشاره کرد. گاهی موش ها از سوراخ های خانه وارد دیوارهای خانه می شوند و اگر این اتفاق بیفتد می توانند با دندان هایشان لانه ای در داخل دیوار بسازند که همه چیز را خرد کرده و در آنجا تولید مثل کنند. . در این صورت، از بین بردن آنها بسیار دشوارتر می شود زیرا آنها پنهان هستند. بعد از اینکه متوجه شدید در خانه شما موش وجود دارد

موس را از محیط خانه خارج کنید و ماوس را طعمه بگذارید:
تلاش برای جلوگیری از تولید مثل موش تقریبا غیرممکن است. زیرا این روش در وهله اول باید منابع غذایی آنها را از بین ببرد که با رعایت نکردن اصول جمع آوری زباله های شهری در ابتدا این نظریه با شکست مواجه می شود. یکی از راه های کنترل موش ها و دور نگه داشتن آنها از محیط خانه بستن درزها و شکاف های خانه است. لوله ها یا سوراخ هایی که موش ها از آن وارد می شوند را ببندید. در داخل خانه وسایل را مرتب و مرتب نگه دارید تا جایی برای مخفی شدن موش ها نباشد. مواد غذایی را در ظروف در بسته نگهداری کنید.

مضرات استفاده از سم موش غیربهداشتی توسط افراد غیر متخصص
اولاً افراد غیرمتخصص به دلیل استفاده زیاد از سموم که اغلب غیربهداشتی هستند باعث آسیب و بیماری در موجودات زنده و حتی انسان می شوند.
از جمله نتایج استفاده از سموم شیمیایی غیربهداشتی در انسان می توان به افزایش سرعت فعالیت های بدنی، تپش قلب، تعریق زیاد بدن و در برخی موارد کاهش یا حتی قطع تنفس انسان اشاره کرد.
سم شیمیایی غیربهداشتی موش در اثر تماس با افراد باعث تغییرات سلولی و افزایش فعالیت عصبی می شود.

برچسب‌ها: ,

بهترین روش سمپاشی سوسک ریز کابینتی چیست؟

 معمولاً به عنوان سوسک کمد کوچک یا سوسک آلمانی یا سوسک آشپزخانه شناخته می شود. سوسک آلمانی توزیع جهانی دارد. این سوسک کوچک به طول 12-16 میلی متر و به رنگ قهوه ای روشن است. در این گونه، بال ها کامل هستند، اما دو نوار تیره موازی در سمت پشتی قدامی قابل مشاهده است. شکم در مردان باریک تر و مجهز به چهار زائده انتهایی است، اما در زنان شکم پهن تر است و فقط یک جفت سه سر دارد. این گونه تحرک بالایی دارد و عمدتاً در قسمت های گرم و تاریک ساختمان ها پنهان می شود و برخلاف گونه های قبلی به ندرت وارد فاضلاب و چاه می شود. دوره منفی کوتاهتر است و از 2 تا 4 ماه طول می کشد.

شرکت خدماتی ماداکتو با داشتن کارشناسان خبره و مجرب در زمینه سمپاشی منزل تهران و پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات سمپاشی آماده ارائه خدمات سمپاشی خانگی در تهران می باشد. سمپاشی منازل یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه شود و شرکت سمپاشی سوسک تهران  نیز با وجود سوسک ها یا آفات این چنینی بسیار مورد نیاز است.  بستگی به منطقه دارد. محدوده قیمت سمپاشی منزل در شمال تهران می باشد

برای سمپاشی منزل در تهران  روی لینک کلیک کنید

https://madaktoservice.com/spraying-west-of-tehran/

 

سوسک های ماده کپسول تخم خود را برای مدت طولانی در پشت بدن خود نگه می دارند و کمی قبل از باز کردن آن را در محل مناسبی قرار می دهند. اما انواع دیگر سوسک ها معمولاً پس از تشکیل تخم آن را در جای مناسب می چسبانند و برای مدت کوتاهی حمل می کنند. سوسک های آلمانی بیشتر در مراکز تهیه غذا مانند آشپزخانه ها دیده می شوند، اما سوسک های آمریکایی بیشتر در فاضلاب ها و مکان های تاریک و مرطوب دیده می شوند.

اسپری سوسک آلمانی:
سوسک های آلمانی در برابر همه سموم مقاوم هستند و برای از بین بردن سوسک های کوچک باید در فواصل زمانی مناسب از ترکیب سموم پیرتروئید و فسفر با توجه به نظر متخصص استفاده کرد و ترکیب مورد نظر را به هر اسپری تغییر داد.
طبق تحقیقات، سوسک های آلمانی در برابر سموم کلر مقاوم هستند. و نمی توان از این سموم برای سمپاشی سوسک ها استفاده کرد. برای سمپاشی سوسک ها می توان از سموم فسفر، کاربامات و پیرتروئید استفاده کرد.

بهترین سم سوسک
بهترین سم سوسک، پودر یا محلول یا پودرهای سوسپانسیون سمومی مانند سایپرمترین، مالاتیون، دیازینون، دورسابان، DDVP، بایگون، سوین و پرمترین، دلتامرین است که باید به صورت اسپری دائمی نگهداری شود و در مکان هایی قرار گیرد. گردش و استراحت سوسک ها مانند ترک در دیوارها، گرم کردن خانه ها، پشت کمدها و یخچال ها و سایر وسایل آشپزخانه را اسپری کنید.
در مکان های غیر قابل دسترس برای سمپاشی، می توان از آئروسل ها استفاده کرد. همچنین تهیه و مصرف طعمه های سمی با فسفر 1 درصد و سموم کاربامات با گلیسرول مفید است.

معایب استفاده از اسپری باقیمانده:
برای سمپاشی سوسک های کوچک به روش قدیمی، باید تمام کمدهای آشپزخانه را خالی کرده و به مدت 12-24 ساعت از خانه خارج شوید و پس از ورود، تمام ظروف و وسایل استفاده شده را بشویید. سموم فسفری نیز خاصیت دود کنندگی دارند و باقیمانده سموم در جاهای دیگر مانند دیوار، مبل و تلویزیون باقی می ماند و قابل شستشو نیست و خطرات دیگری را به دنبال دارد.

بهترین راه برای از بین بردن سوسک ها استفاده از طعمه سوسک با طعمه جدید سوسک است که بسیار کم خطر و خوراکی است و در سال های اخیر اختراع شده است بنابراین سوسک ها هنوز فرصت مقاومت در برابر آنها را پیدا نکرده اند. .
به ویژه، حتی در صورت آلودگی شدید، پس از یک جلسه طعمه گذاری، ریشه کن کردن قطعی سوسک صورت می گیرد.
به طور کلی طعمه ها حاوی مواد غذایی جذب کننده حشرات و مقدار بسیار کمی سم هستند و خطر بسیار کمتری نسبت به سمپاشی نگهدارنده دارند و نتیجه بسیار مطلوب تری نسبت به سمپاشی دارند.

روش های بهداشتی و بهبود مبارزه با سوسک ها:
این شامل اقداماتی است که از ورود سوسک ها به خانه ها و مکان ها جلوگیری می کند و همچنین محیط را برای زندگی آنها نامناسب می کند.
نکته مهم این است که بدانید سوسک ها برای زنده ماندن به آب، غذا و سرپناه نیاز دارند و با حذف این عوامل می توانید از شر سوسک ها خلاص شوید.

کاهش منابع غذایی: شامل جمع آوری و دفع صحیح زباله - استفاده از سطل زباله مناسب با درب - نگهداری ضایعات مواد غذایی در یخچال - تمیز کردن سکوها و قفسه های آشپزخانه - تمیز کردن کف آشپزخانه - تمیز کردن چربی باقی مانده روی سطوح - به طور مرتب ظروف غذا را بشویید

منابع آب را حذف کنید: خروجی های فاضلاب مانند کف آشپزخانه، ماشین ظرفشویی و توالت را با درب و توری ریز مجهز کنید - از توری ریز در دریچه توالت روی پشت بام استفاده کنید - دو طرف لوله فاضلاب را پشت ماشین لباسشویی وصل کنید - تعمیر کنید. ابینت های چکه دار

برداشتن پناهگاه: درزها، شکاف ها و سوراخ های ساختمان را مسدود کنید - از کمدها و قفسه ها برای تسهیل تمیز کردن زیر آن استفاده کنید.

برچسب‌ها: ,

کاربردهای کامپوزیت دندان

 کامپوزیت دندان یکی از پرتقاضاترین خدمات دندانپزشکی به ویژه در زمینه زیبایی است که به دلیل مقرون به صرفه و سریع بودن طرفداران زیادی دارد. در این روش از مواد خاصی استفاده می شود. این ماده ترکیبی از پلاستیک، شیشه و رزین است که به راحتی می توان آن را شکل داد و رنگ کرد. علاوه بر این، قرار دادن این روکش ها روی دندان نسبتا آسان و سریع است. این ویژگی ها کامپوزیت را به گزینه ای مناسب برای ترمیم مشکلات جزئی دندان مانند شکستگی ها، پرکردن حفره های دندانی، از بین بردن لکه ها و زردی ها، رفع کج و نامنظم دندان ها و فاصله بین دندان ها تبدیل می کند.

اگر خانم هستید و ترجیح می دهید بهترین دندانپزشک دررشت باشد می توانید دکتر یاسمن صادقی بهترین دکتر کامپوزیت در رشت  را که از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستند و دارای اقلام خارجی و داخلی زیادی برای درمان و زیبایی دندان های شما هستند را انتخاب کنید.

در روش کامپوزیت، دندانپزشک در واقع یک دندان جدید برای شما از مواد خام می سازد. به همین دلیل دقت، مهارت و ظرافت کار دندانپزشک تاثیر زیادی در نتیجه نهایی کار دارد، بنابراین باید در انتخاب دندانپزشک برای انجام کامپوزیت دقت زیادی داشته باشید.

کامپوزیت دندان چیست؟
جستجوی یک ماده ایده آل برای ترمیم دندان ها منجر به پیشرفت های قابل توجهی در تکنیک های دندانپزشکی زیبایی شده است. تکنیک های کامپوزیت و اچ با اسید دو پیشرفت مهم در دندانپزشکی برای ترمیم دندان هستند.

کامپوزیت ماده چسبنده ای است که با مینا و عاج دندان پیوند محکمی ایجاد می کند و ترمیم دندان ها را آسان تر می کند. پرکننده های کامپوزیت مخلوطی از پلاستیک و شیشه و همچنین رزین هستند که به راحتی می توان آن را رنگ کرد تا شبیه دندان های طبیعی به نظر برسد. کامپوزیت به دلیل ظاهر طبیعی و قیمت مقرون به صرفه تر، به سرعت جایگزین آمالگام نقره برای ترمیم دندان می شود.

انواع مختلفی از ترکیبات کامپوزیت برای ترمیم و زیبایی دندان ها استفاده می شود. ترکیب نهایی کامپوزیت یک ترکیب خمیری است که به راحتی به داخل حفره ها و نامنظمی های دندان نفوذ کرده و آن را پر می کند. این ترکیبات کاملاً همرنگ دندان های طبیعی هستند و فاقد ترکیبات فلزی هستند.

کاربردهای کامپوزیت دندانی
کاربرد اصلی کامپوزیت ترمیم دندان است. پوسیدگی دندان یکی از شایع ترین مشکلات دندانی است. حفره های کوچکی هستند که به دلایل مختلف در اثر پوسیدگی دندان بر روی سطوح دندان ایجاد می شوند و دندان ها را زشت و نامرتب نشان می دهند. این حفره های دندانی در اثر تولید اسید توسط پلاک ها و باکتری های موجود در دهان ایجاد می شوند و مینای دندان ها را فرسایش می دهند. یکی از کاربردهای کامپوزیت دندان پر کردن این حفره های دندانی است. مواد کامپوزیت می توانند به راحتی به این حفره ها نفوذ کرده و آنها را به خوبی پر کنند.

یکی دیگر از کاربردهای کامپوزیت زیباسازی لبخند و بهبود ظاهر دندان ها است. کامپوزیت باعث زیبایی دندان می شود. از کامپوزیت ها برای ترمیم دندان های شکسته یا دندان هایی که عاج آنها فرسوده شده است استفاده می شود. علاوه بر این، از کامپوزیت ها برای ترمیم دندان های شکسته، دندان های شکاف و دندان های نامرتب استفاده می شود.

کامپوزیت دندان شکسته یا کامپوزیت دندان با شکاف فقط برای اهداف زیبایی نیست. این تکنیک جزء روش های درمانی است و برای درمان دندان درد و رفع مشکلات دهان و فک استفاده می شود. یکی دیگر از کاربردهای مهم کامپوزیت حفظ دوام و سلامت دندان ها برای جلوگیری از پوسیدگی های بعدی است.

یکی دیگر از کاربردهای ترمیمی تکنیک کامپوزیت، کامپوزیت پیچ خورده دندان و سایر ناهنجاری های دندانی است. به این ترتیب دندان ها صاف و یکدست خواهند شد. در برخی افراد، دندان قروچه باعث شکستن دندان ها می شود.

از کامپوزیت برای سفید کردن دندان ها نیز استفاده می شود. همچنین برای اصلاح دندان های نامنظم استفاده می شود. تکنیک های کامپوزیت دندان را می توان برای پوشاندن تمام دندان ها یا استفاده از این ترکیبات فقط برای دندان های خاص استفاده کرد. کامپوزیت دندان نیش، کامپوزیت دندان خرگوش و کامپوزیت دندان قدامی برخی از پرکاربردترین آنها هستند.

تاثیر کامپوزیت بر سلامت و زیبایی دندان ها چیست؟
کامپوزیت های دندانی در تمام اشکال آن تاثیر زیادی بر ظاهر افراد خواهند داشت. اعتماد به نفس افراد را افزایش می دهند و زیبایی لبخندشان را دو چندان می کنند. برای درک بهتر تاثیر کامپوزیت دندان بر روی صورت افراد، بهتر است عکس کامپوزیت قبل از کامپوزیت را با عکس بعد از کامپوزیت دندان مقایسه کنید تا متوجه تاثیر این روش بر زیبایی چهره افراد شوید.

برچسب‌ها: ,

لمینت دندان چیست؟

 
لمینت دندان (لمینت چینی که به آن روکش پرسلن نیز می‌گویند) پوسته نازکی است که با مواد رنگی دندانی مطابق با نیاز شما طراحی شده است. این پوسته به منظور تغییر رنگ، شکل یا اندازه دندان ها به سطوح قدامی دندان ها متصل می شود.

اگر خانم هستید و ترجیح می دهید دندانپزشکتان در رشت باشد می توانید دکتر یاسمن صادقی لمینت دندان در رشت و ایمپلنت دندان دررشت  را که از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستند و دارای اقلام خارجی و داخلی زیادی برای درمان و زیبایی دندان های شما هستند را انتخاب کنید.

تخصص اصلی دکتر یاسمن صادقی درمان های اصلاح طرح لبخند، کامپوزیت، لمینت سرامیکی، فیکسچر و دندانپزشکی دیجیتال با استفاده از مدرن ترین روش های علمی روز دنیا می باشد.

لمینت دندان در رشت روی لینک کلیک کنید

https://drshamsdentist.com/%d9%84%d9%85%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%b4%d8%aa/


لمینت ساخته شده با لایه هایی از مینای طبیعی دندان جایگزین می شود.
برخلاف تصور عموم، برای ساخت لمینت دندان سرامیکی نیازی به دندان قروچه نیست و در صورت انتخاب روش درمانی مناسب توسط جراح لمینت دندان، تنها بخشی از آماده سازی و قرار دادن آن بدون آسیب رساندن به دندان های طبیعی انجام می شود. .
مزایای لمینت دندان ثابت چیست؟
1. زیبایی
این قطعات نازک به جلوی دندان ها چسبانده می شوند تا لبخند شما را جذاب تر کنند. آنها برای رضایت بیماران طراحی شده اند. روکش ها به رنگ دندان هستند و نور را همانند دندان های طبیعی منعکس می کنند.
لمینت برای افرادی که به دنبال دندان های زیبا و محافظت از لکه هستند عالی است.

2. ظاهر طبیعی
ترمیم دندان با این روش زمان کمی می برد، اما نتیجه نهایی فوق العاده طبیعی به نظر می رسد. در اولین ویزیت، دندانپزشک نمونه ای از دندان های شما را به آزمایشگاه می فرستد. این آزمایشگاه روکش هایی را می سازد که با رنگ مینای دندان مطابقت دارند.

3. لمینت روشی کمتر تهاجمی است
لایه بندی دندان نسبت به سایر روش هایی که توسط پاتولوژیست دندان انجام می شود، فرآیندی کمتر تهاجمی است. مثلاً برای قرار دادن روکش، پزشک ابتدا قسمت جلوی دندان ها را کمی خراش داده و روکش را قرار می دهد.
دندانپزشک ممکن است مجبور باشد تنظیمات کوچکی در اندازه یا رنگ روکش ها انجام دهد، زیرا این کار برای ایجاد ظاهری طبیعی ضروری است.
با این روش، بیماران نیاز به بیهوشی بسیار کمی دارند و پس از قرار دادن روکش می توانند نتایج را به سرعت مشاهده کنند.

4. لمینت برای همه مناسب است
لمینت ها برای افرادی که از ظاهر دندان خود ناراضی هستند بسیار مناسب است و در موارد زیر قابل استفاده است:
لمینت دندان های شکسته جلو و عقب
لمینت دندان طبیعی
لایه بندی دندان های با فاصله
دندان های شکسته
تغییر رنگ دندان ها
سایر روش های درمانی مانند ارتودنسی روشی رایج برای بستن فاصله بین دندان ها هستند. اما برخی افراد تصمیم می گیرند به جای تحمل درد ارتودنسی از روکش دندان استفاده کنند. روکش ها فقط عناصر مربوط به زیبایی دندان را می پوشانند.

5. ونیرها دائمی و ماندگار هستند
برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که لمینت دندان چند سال ماندگاری دارد؟
این روکش ها دائمی بوده و مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و تغییر رنگ دندان دارند. آنها بهتر از دندان های طبیعی شما در برابر لکه ها و حفره ها مقاومت می کنند. طول عمر لمینت دندان با نگهداری مناسب بین 10 تا 15 سال می باشد.

6. تعمیر و نگهداری آسان
برای مراقبت از روکش های دندان نیازی به انجام کار خاصی نیست. نگهداری از آن مانند مراقبت از دندان های معمولی خود است.
شما باید دو بار در روز مسواک بزنید و حداقل یک بار از نخ دندان استفاده کنید. برای حفظ درخشش و سفیدی طبیعی دندان های خود، معاینات دوره ای را با دندانپزشک خود انجام دهید.

7. سفیدی دائمی
برخی از بیماران به طور منظم برای سفید کردن دندان های خود به دندانپزشک مراجعه می کنند. اما سایر بیماران تصمیم می گیرند به جای آن از روکش دندان استفاده کنند.
برخلاف دندان های طبیعی، روکش ها در برابر لکه های ناشی از مصرف قهوه، چای یا تنباکو مقاوم هستند. این پروتزها بسیار انعطاف پذیر بوده و در مقایسه با دندان های طبیعی مقاومت بالایی در برابر لکه دار شدن دارند.
بنابراین نیازی به سفید کردن مرتب آنها ندارید. بنابراین، لمینت ها برای افرادی که ترجیح می دهند دندان های خود را تنها یک بار در سال سفید کنند، مناسب است.

8. روشی مناسب برای درمان مینای دندان
مینای دندان طبیعی ماده ای بسیار قوی است، اما همچنان می تواند در اثر مصرف غذاهای بسیار اسیدی یا رفلاکس اسید آسیب ببیند.
اگر مینای دندان آسیب دیده باشد، بازگشتی وجود ندارد. اما روکش ها بسیار بادوام هستند و همچنین جایگزین زیبایی برای مینا هستند.

9. لمینت بهترین سرمایه گذاری برای دندان است
بیمارانی که از روش لمینت دندان استفاده می کنند به آن به عنوان یک سرمایه گذاری نگاه می کنند. لمینت ها برای مصارف مختلف (مانند ارتودنسی، سفید کردن دندان و تعویض مینا) بهترین انتخاب هستند.

برچسب‌ها: ,

مشاوره حقوقی چیست؟

  یکی از تفاوت های وکیل و مشاور حقوقی این است که فارغ التحصیلان حقوق می توانند به عنوان مشاور حقوقی در سازمان های دولتی مشغول به کار شوند، در حالی که وکیل می تواند با قبولی در آزمون وکالت، پروانه وکالت خود را کسب کند. یکی دیگر از تفاوت های وکیل و مشاور حقوقی این است که مشاور حقوقی نمی تواند در شرکت های رسمی محل فعالیت خود استخدام شود. با توجه به ساعات کار در شرکت قرارداد می بندد. یکی از مهم ترین تفاوت های وکیل و مشاور حقوقی این است که مشاوران حقوقی می توانند به افراد و شرکت های مختلف مشاوره دهند، اما عموما وکلا در زمینه جرم و مشکلات به افراد مشاوره می دهند. بنابراین می توانید در هر زمینه حقوقی از مشاور حقوقی ما مشاوره بگیرید.

بهترین وکیل چک صیادی در تهران  اینجا کلیک کنید


شرح وظایف مشاور حقوقی
مسائل دادستانی
مشاوره حقوقی چیست؟ ممکن است در جریان فعالیت شرکت ها و سازمان ها دعاوی مختلفی به وجود بیاید.
در حال حاضر به جای عقد قرارداد با قوه قضائیه، مشاوران حقوقی به آنها کمک می کنند. اگر مشاور حقوقی دارای پروانه وکالت به عنوان وکیل شرکتی باشد، موضوع را حل می کند.

بهترین وکیل تهدید در تهران اینجا کلیک کنید

مسائل قرارداد
در برخی شرکت ها قراردادهای تجاری منعقد می شود و مشاور حقوقی بررسی های لازم را انجام می دهد.
او از پیش نویس ها مراقبت می کند و گاهی این قراردادها تنها در صورت امضای وکلا به توافق قطعی منجر می شود.

سوالات تحقیق
وظیفه مشاوره حقوقی در حین انجام پروژه چیست؟ در این موضوعات مشاوره حقوقی مربوط به مطالعات حقوقی موضوع تحقیق می باشد.
گاهی اوقات می تواند مسیر تحقیقات انجام شده با سازمان های دولتی را در طول فرآیند تغییر دهد.

تهیه و تنظیم قرارداد
مشاور حقوقی باید کلیه تعهدات، خسارات، اختیارات، خاتمه ضمانت ها و شرایط قرارداد را در پیش نویس ثبت کند. نباید اجازه هیچ گونه ابهامی را از طرف کارفرما بدهد. او باید قوانین را نیز در نظر بگیرد زیرا بی توجهی به قوانین هر قراردادی منجر به ضرر او می شود.

مشاور حقوقی موظف است قراردادهایی را که بین افراد و مشاغل رد و بدل می شود بررسی کند. او موظف است بهترین سود و بهترین نتیجه را برای شرکت به دست آورد.

ویژگی های یک مشاور حقوقی شایسته
مشاور حقوقی واجد شرایط باید دارای ویژگی هایی مانند امین و قابل اعتماد بودن، داشتن دانش حقوقی کافی، قدرت تصمیم گیری بالا، توانایی بیان و بیان مسائل و مشکلات حقوقی به زبان مردم و عدم علاقه شخصی باشد.

قابل اعتماد
یک مشاور حقوقی خوب قبل از هر چیز باید قابل اعتماد باشد تا فرد بتواند به راحتی به او اعتماد کند.
در این زمینه مشاوره حقوقی مسئولیت بزرگی دارد.

دانش حقوقی کافی داشته باشد
این شخص باید تمام قوانین و مسائل حقوقی را بداند. به منظور کمک به افرادی که او توصیه می کند
از قوانین آگاه باشید و ذهنیت افراد را از کاری که انجام می دهند و عواقب آن آگاه کنید.

قدرت تصمیم گیری بالا
یک مشاور حقوقی باید بتواند در مدت زمان کوتاهی تصمیم درستی بگیرد و طرف مقابل را بر اساس تصمیم درست خود راهنمایی کند. در امر مهمی مانند ازدواج این امر باید رعایت شود لذا گروه حقوقی دادرمنش با کادری مجرب و متخصص در این امر پیشقدم می باشد. در صورت لزوم می توانید از مشاور حقوقی ازدواج مشاوره بگیرید.

قدرت حرف زدن دارند
مشاور باید قدرت بیان بالایی داشته باشد. تا ضمن آگاهی از اطلاعات و قوانین بتواند
مردم را به طور منصفانه و موثر با قدرت گفتاری بالا رهبری کنید.

مسائل حقوقی را از زبان مردم بیان کنید
برخی از افراد ممکن است نتوانند به طور کامل مسائل حقوقی را درک کنند.
در این شرایط مشاور حقوقی باید بتواند مسائل حقوقی را به زبان روزمره به مردم آموزش دهد تا مردم به راحتی مسائل را درک کنند.

بدون سود
مشاور حقوقی نباید به نفع خود باشد و فقط منافع خود را در نظر بگیرد.
مشاور باید به منظور برقراری عدالت و ارتقای حقوق، آگاه سازی مردم را هدف قرار دهد.

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته گذشته : 51
بازدید ماه گذشته : 1120
بازدید سال گذشته : 1566
کل بازدید : 2310