x تبلیغات
مهرگان

مهرگان

بهترین لپ ‌تاپ های اپل 2023

  لپ تاپ های برند اپل از نظر کیفیت ساخت، قطعات، طراحی زیبا و جذاب و عملکرد عالی قابل مقایسه با سایر برندهای لپ تاپ نیستند. این شرکت پیشرو و قابل اعتماد در زمینه تولید لپ تاپ و مک بوک لپ تاپ هایی را برای تمامی کاربران و کارکردها تولید کرده است. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت لپ تاپ های اپل، امنیت و مقاومت بالای آنها در برابر ویروس ها و بدافزارها است. نکته مهم دیگر در مورد بهترین لپ تاپ های اپل این است که آنها به روز رسانی های جدیدی را ارائه می دهند که به کاربران امکان می دهد نرم افزار را در همان لپ تاپ قدیمی اپل به روز کنند.

مک‌بوک‌های شیک‌تر اپل با تراشه‌های اختصاصی اپل برای کارهای سنگین مناسب‌تر به نظر می‌رسند، به خصوص که عمر باتری بهتری نسبت به رقبای مبتنی بر ویندوز خود دارند، بنابراین می‌توانید یک روز بیشتر به راحتی با مک بوک خود کار کنید.

لپ تاپ 13 اینچی Apple MacBook Air MGNE3
مک بوک ایر اولین کامپیوتر اپل با پردازنده ARM به نام M1 خواهد بود. همانطور که انتظار می رفت مک بوک از نظر ظاهر و طراحی تفاوتی با مدل اینتل ندارد و مشابه مدل قبلی است. بزرگترین تغییرات در مک بوک ایر در داخل رخ می دهد. آی سی M1 توان پردازشی مورد نیاز کاربر را با راندمان بالا و مصرف انرژی کم فراهم می کند. در این لپ تاپ یک پردازنده 8 هسته ای و یک واحد پردازش عصبی 16 هسته ای در هر دو قسمت وجود دارد. به دلیل عملکرد بالای پردازنده داخلی M1، این لپ تاپ فاقد سیستم خنک کننده است و اپل ادعا می کند که پردازنده 3.5 برابر قدرتمندتر و 4 برابر کوچکتر است. برای اطلاع از قیمت بوک ایر 13 روی لینک کلیک کنید

https://parsanme.com/store/macbook-air-13


به علاوه، این لپ تاپ 5 برابر سریعتر از نسل قبلی کار می کند. در همین حال، به لطف واحد پردازش عصبی 16 هسته ای M1، یادگیری ماشین اولیه مانند تشخیص چهره یا تشخیص اشیا 9 برابر سریعتر است. طبق گفته اپل، تراشه M1 مک بوک ایر سریعتر از «98 درصد رایانه های فروخته شده در سال گذشته» است. اپل ادعا می کند که SSD های مک بوک ایر تا 2 برابر سریعتر از قبل هستند، به لطف دستگاه حافظه M1 و حافظه جدید. Thunderbolt 3 (پهنای باند 40Gbps) را در اختیار کاربران قرار می دهد. این پورت ها دیگر از گرافیک اکسترنال پشتیبانی نمی کنند، اما با کمک آنها می توانید یک نمایشگر خارجی با وضوح 6K و نرخ رفرش 60 هرتز را به مک بوک متصل کنید. مک بوک ایر دارای یک بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos، یک ماژول Wi-Fi 6 و بلوتوث 5 در داخل است. همانند قبل، این لپ تاپ از دوربین 720p بهره می برد. اما اکنون، به لطف پردازنده سیگنال تصویر داخلی M1، تصاویر با نویز کمتر و کنتراست گسترده تر ثبت می شوند.

لپ تاپ Apple MacBook pro MYD82 13 اینچی
اپل همچنین در رویداد One More Thing از MacBook Pro 2020 رونمایی کرد که یکی از بهترین مک بوک 2023 است. این مک بوک از صفحه نمایش 13 اینچی و پردازنده Apple M1 و MacOS Big Sur استفاده می کند. این محصول همانند قبل با صفحه نمایش 13.3 اینچی رتینا، رزولوشن 1600 در 2560 پیکسل و حاشیه های باریک یکی از جذاب ترین اولترابوک های موجود در بازار است و 3 برابر سریعتر از نسل قبلی خود است. علاوه بر این، پردازنده گرافیکی هشت هسته ای M1 آن 5 برابر سریعتر است.

لپ تاپ Apple MacBook MK1E3 M1 Pro 16 اینچی
سری لپ تاپ مک بوک اپل طرفداران زیادی دارد. لپ تاپ قدرت پردازشی بسیار بالایی دارد که بر محبوبیت این دسته می افزاید. یکی از مدل های این سری قدرتمند مک بوک MK1E3 M1 Pro می باشد که در زمره بهترین لپ تاپ های اپل در سال 2023 قرار گرفته است و برای طراحی این مدل نیز اپل روند معمول را رعایت کرده و امکانات سخت افزاری مورد نظر را به زیبایی و زیبایی نصب کرده است. این مک بوک مجهز به پردازنده قدرتمند M1 Pro است که می تواند برنامه های سنگین را با گرافیک 16 هسته ای مدیریت کند. اپل برای این مدل از صفحه نمایش 16.2 اینچی استفاده کرده است. پنل صفحه نمایش Liquid Retina XDR است و وضوح باورنکردنی 3456 در 2234 پیکسل دارد. به طور پیش فرض، این نمایشگر جزئیات بسیار دقیقی از هر تصویر را با 254 پیکسل در هر اینچ نشان می دهد. مک بوک MK1E3 M1 Pro دارای 3 پورت USB-C با پشتیبانی از 4 تاندربولت است.

برچسب‌ها: ,

بهترین دکتر لمینت دندان در رشت

  

امروزه قبل از انجام هر کاری بخصوص از نظر زیبایی، تحقیق و کسب دانش در خصوص شناخت افراد متخصص و شایسته حرف اول را می زند. بنابراین اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال لمینت دندان هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. چرا که قصد داریم به ارائه و بیان ویژگی های بهترین دکتر لمینت دندان در رشت و دندانپزشک خوب در رشت بپردازیم. لمینت دندان یک روش درمانی است که در آن لایه ای از مواد مشابه پوسته دندان بر روی سطح دندان قرار می گیرد. بیشتر این لایه از مواد سرامیکی یا چینی ساخته شده و ظاهر دندان ها را بهبود می بخشد. افراد برای پوشاندن عیوب دندان و داشتن لبخند زیباتر به سراغ لمینت می روند. لمینت برای اصلاح رنگ، شکل و اندازه دندان و همچنین برای جلوگیری از تخریب دندان استفاده می شود.

از آنجایی که رنگ لمینت انتخاب شماست، می توانید از رنگ های سفید نیز استفاده کنید. به این ترتیب نه تنها از نظر ساختار و رنگ دندان های زیباتری خواهید داشت، بلکه در افزایش اعتماد به نفس شما نیز موثر خواهد بود.

کامپوزیت دندان رشت روی لینک کلیک کنید

https://drshamsdentist.com/%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%d9%88%d8%b2%db%8c%d8%aa-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%b4%d8%aa/

 


انجام درمان های پزشکی و زیبایی علاوه بر اثرات مثبت می تواند عوارضی نیز به همراه داشته باشد. لمینت نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما اگر با دانش بهترین دکتر لمینت دندان در رشت را انتخاب کرده باشید، احتمال بروز عوارض نزدیک به صفر خواهد بود.

در طول فرآیند رول کردن، تراشیدن دندان تا جایی که امکان دارد انجام می شود. اما عواملی مانند نوع دندان، نوع لمینت مورد استفاده و مهارت متخصص نیز در این روند تاثیرگذار است. بنابراین نمی توان قبل از معاینه میزان دندان قروچه را به طور دقیق پیش بینی کرد. پس از انجام این کار در دکتر لمینت رشت یا سایر شهرها، برای ماندگاری بهتر باید از لمینت های خود مراقبت کنید. به این ترتیب تا سالیان سال لبخندی زیبا و دندان هایی براق خواهید داشت.

انواع لمینت دندان در رشت توسط بهترین دکتر لمینت دندان
لمینت دندان در رشت و سایر نقاط کشور به دو دسته کلی تقسیم می شود.

1- لمینت کامپوزیت: بسیاری از افراد لمینت کامپوزیت را به لمینت تراش نخورده می شناسند. میزان دندان قروچه در این نوع لمینت بسیار کم است. علاوه بر این، هزینه این عمل کمتر است. علاوه بر این، لمینت کامپوزیت را می توان در یک یا دو جلسه انجام داد. با ساخت نوع کامپوزیت لمینت دندان در رشت دندان هایی زیبا، براق و طبیعی خواهید داشت. عمر مفید این نوع لمینت حداقل 5 سال و حداکثر 7 سال است.

2- لمینت سرامیکی: وقتی به بهترین دکتر لمینت دندان در رشت مراجعه می کنید و قصد ساخت لمینت سرامیکی را دارید، دست شما در انتخاب رنگ و جنس لمینت بازتر است. البته توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که درجه تیزی دندان در این نوع لمینت بیشتر است. علاوه بر این هزینه لمینت سرامیکی نسبت به نوع کامپوزیت آن بیشتر است. از طرفی طول عمر آن حداکثر 5 تا 15 سال تخمین زده می شود. بنابراین نه تنها از استحکام و دوام بالاتری برخوردار است، بلکه رنگ پذیری کمتری نسبت به نوع کامپوزیت دارد.

انتخاب رنگ لمینت دندان در رشت
انتخاب رنگ لمینت دندان به مجموعه ای از عوامل بستگی دارد، از جمله:

1- رنگ پایه دندان ها: اولین چیزی که باید به آن توجه کنید رنگ پایه دندان های شماست. دندان های لمینت باید بتوانند با رنگ دندان های طبیعی شما مطابقت داشته باشند. برای رسیدن به این هدف، دندانپزشک شما ممکن است از رنگ دندان شما نمونه برداری کند تا لمینت دندانی مناسب را انتخاب کند.

2- سازگاری با دندان های دیگر: اگر از لمینت دندان برای یک دندان استفاده می شود، رنگ آنها باید با دندان های دیگر شما همخوانی داشته باشد.

3- رنگ پوست و مو: رنگ پوست و موی شما نیز می تواند در انتخاب رنگ لمینت دندان تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال، اگر پوست روشنی دارید، روکش سفیدتر از رنگ پایه دندان شما ممکن است مناسب نباشد.

4- سلیقه شما: در نهایت انتخاب رنگ لمینت دندان باید با سلیقه و دلایل شما هماهنگ باشد. دندانپزشک شما می تواند رنگ های مختلف را به شما نشان دهد تا بتوانید بهترین را انتخاب کنید.

برچسب‌ها: ,

درباره متخصص لمينت دندان كمي بيشتر بدانيد

 در حال حاضر تعداد زیادی از دندانپزشکان تنها به افراد در بخش دولتی خدمات ارائه می دهند. این دندانپزشکان معمولاً اقدامات مختلفی مانند آموزش بیمار، معاینات دوره ای، موضوعات پیشگیری و درمان های ساده تا متوسط ​​را انجام می دهند، اما زمانی که مشکل پیچیده و جدی برای بیمار ایجاد می شود، آنها را به یک متخصص دندانپزشکی واجد شرایط ارجاع می دهند.


به عنوان مثال، اگر بیمار یک مورد بسیار ساده از درمان ریشه باشد، دندانپزشک عمومی با دانش و مهارت خود، درمان ریشه را برای بیمار انجام می دهد. اما اگر بیمار مورد پیچیده ای داشته باشد و مثلاً نیاز به جراحی ریشه داشته باشد، به متخصص ریشه دندان رشت ارجاع داده می شود.

بهترین  متخصص ریشه دندان رشت روی لینک کلیک کنید

https://drshamsdentist.com/%d9%85%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5-%d8%b1%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%b4%d8%aa/

 

اگر خانم هستید و ترجیح می دهید دندانپزشکتان در رشت باشد می توانید دکتر یاسمن صادقی را انتخاب کنید که از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستند و مقالات خارجی و داخلی زیادی در زمینه درمان و زیبایی دندان های شما دارند.


تخصص اصلی دکتر یاسمن صادقی درمان های اصلاح لبخند، کامپوزیت، لمینت سرامیکی، فیکسچر و دندانپزشکی دیجیتال با استفاده از مدرن ترین روش های علمی روز دنیا می باشد.

 

همین امر در مورد درمان های زیبایی مانند لمینت نیز صدق می کند. اگرچه ممکن است دندانپزشکان عمومی با تجربه به عنوان متخصص در لمینت دندان در نظر گرفته شوند، اما اگر بیمار بخواهد درمانش حرفه ای، تخصصی و کاملا طبیعی به نظر برسد، آنها را به متخصص زیبایی و ترمیم ماهر معرفی می کند. و این متخصص به عنوان متخصص حرفه ای لمینت دندان با صبر و دانش خود درمان مورد انتظار بیمار را انجام می دهد.


چرا متخصصان ترمیم و دیتیلینگ گزینه بهتری برای درمان لمینت هستند؟
تا زمانی که یک دندانپزشک با تجربه، مهارت و دانش کافی اقدام به درمان لمینت کند، افراد می توانند او را متخصص لمینت دندان بدانند و برای درمان به مطب وی مراجعه کنند. اما اگر مراجعه کنندگان بخواهند درمان به صورت طبیعی، حرفه ای، شخصی و مطابق با اصول زیبایی انجام شود، احتمالاً سایر دندانپزشکان به اتفاق آرا مراجعه کنندگان را به متخصصین ترمیمی و زیبایی ارجاع می دهند.


دلایل متعددی وجود دارد که چرا دندانپزشکان ممکن است افراد را برای درمان لایه ای به متخصص ترمیمی و زیبایی ارجاع دهند:


آموزش تخصصی مرتبط
بر خلاف دندانپزشک عمومی که تنها 6 تا 7 سال دندانپزشکی عمومی را می گذراند، متخصص ترمیمی و زیبایی علاوه بر دوره عمومی، 3 سال دیگر آموزش دانشگاهی را نیز می گذراند. این متخصص در طول این 3 سال با انواع ترمیم ها و درمان های زیبایی دندان آشنا شده و مدیریت تمامی درمان های این حوزه را یاد می گیرد. به طور خاص، آنها پردازش تئوری و عملی لمینت را یاد می گیرند و در این زمینه مهارت بالایی پیدا می کنند (شاید به همین دلیل است که آنها متخصص لمینت دندان محسوب می شوند).


درمان های لمینت را به تعداد زیاد انجام دهید
این متخصصان بیش از هر دندانپزشک دیگری درمان های لایه ای را انجام می دهند. در واقع اگر یک دندانپزشک عمومی مثلاً سالیانه چند درمان لمینت انجام دهد، در همان بازه زمانی، یک متخصص ترمیمی و زیبایی با تخصص و مهارت خود تعداد زیادی از بیماران را با موارد لمینت دندان مدیریت می کند.


اصول زیبایی شناسی لبخند و صورت را بشناسید
لمینت دندان بیش از هر چیز دیگری یک درمان زیبایی است و امروزه مراجعین تمایل دارند از درمان های زیبایی استفاده کنند که از هر نظر کاملا طبیعی به نظر می رسند و هیچ کس متوجه تغییر خاصی در لبخند خود نمی شود. یک متخصص ترمیم و زیبایی در مورد هر چیزی که مربوط به لبخند طبیعی و زیبا است کاملاً آگاه است، به همین دلیل است که درمان هایی که این متخصص (نوعی) لمینت انجام می دهد کاملاً با اصول زیبایی شناسی مطابقت دارد.


زمان و صبر زیادی را صرف کنید
هر گونه درمان زیبایی نیاز به زمان قابل توجهی دارد تا طبیعی و زیبا به نظر برسد. به عنوان یک متخصص ترمیمی و زیبایی شناسی تلاش می کند تا نتیجه ای طبیعی برای بیمار به ارمغان بیاورد، بنابراین زمان زیادی را برای درمان هر یک از بیماران خود اختصاص می دهد. اگر صبر و حوصله زیادی دارید و به دنبال درمان های طبیعی هستید، می توانید با حوصله به متخصص ترمیمی و زیبایی به عنوان متخصص لمینت دندان مراجعه کنید.


تاکید بر درمان محافظه کارانه
برای مدت طولانی، هدف نهایی دندانپزشکان حفظ هر چه بیشتر بافت طبیعی دندان انسان بوده است. در واقع دندانپزشکان سعی می کنند تا حد امکان دندان واقعی را حفظ کنند. بنابراین تا حد امکان از انجام درمان های تهاجمی یا کشیدن دندان اجتناب می کنند. متخصصین ترمیم و زیبایی شناسی درمان های زیبایی را کاملا بر اساس این هدف انجام می دهند. در واقع، آنها حتی با درمان های لایه ای که نیاز به اصلاح دارند، کاملا محافظه کارانه و محتاط هستند.

برچسب‌ها: ,

کیس دست دوم یا قطعات کامپیوتر استوک بخریم یا نخریم؟

 در اصطلاح عامیانه به هر محصولی که جدید نباشد، صرف نظر از شرایط آن، استوک می گویند. این قطعات و محصولات (به عنوان مثال: لپ تاپ های استوک، کیس یا مانیتور) ممکن است مورد استفاده، تعمیر، نوسازی یا بازگرداندن قرار گیرند. بنابراین اساساً سهام جدید نیست، اما ممکن است در شرایط فیزیکی خوبی باشد. یک کامپیوتر دست دوم خوب ممکن است برای سال ها استفاده شود، یا ممکن است فقط برای مدت کوتاهی استفاده شده باشد اما برگردانده شده باشد و اکنون به عنوان کارکرده به فروش می رسد. باید در نظر داشته باشید که به هر حال اکثر قطعات کامپیوتری پرکاربرد سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرند و پس از تعمیر و نگهداری به عنوان کامپیوتر استوک به بازار عرضه می شوند. بنابراین وقتی از طول عمر قطعات کامپیوتر موجود در انبار صحبت می کنیم، می توانند هر شرایطی داشته باشند، اما در هر صورت محصولی غیر نو و کارکرده است.

مینی کیس استوک نسل 10 روی لینک کلیک کنید

https://hupadrayaneh.com/product-category/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%DB%8C%D8%B3-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%DA%A9-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B1%D9%82/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D8%B3-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%DA%A9-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D9%86%D8%B3%D9%84-10-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B1/


مزیت کامپیوتر دست دوم  چیست؟
تنها مزیت قطعات کامپیوتر دست دوم قیمت پایین آنهاست. با این حال، ممکن است خیلی سریع این ارزش از بین برود و اگر کالای جدیدی را با قیمت بالاتر خریداری کرده باشید، به نفع شما خواهد بود.

چرا یک کامپیوتر دست دوم نمی خرید؟
یک کامپیوتر کارکرده و کیس دست دوم معایب زیادی دارد، اما دلایل زیادی برای نخریدن آن وجود دارد.

کامپیوتر دست دوم استفاده شده
اولین و بزرگترین عیب جعبه های ذخیره سازی استفاده از آنهاست. بنابراین ممکن است تعمیر شوند، کاملا سالم نباشند و مشکل داشته باشند.

همچنین، از آنجایی که قطعات کامپیوتری مستعمل ممکن است ماه ها یا سال ها مورد استفاده قرار گرفته باشند، به پایان عمر مفید خود نزدیک می شوند یا دیگر مانند ماه های اول عملکرد خوبی ندارند.

این عیب در قطعات و محصولاتی مانند چاپگرها و هارد دیسک هایی که دارای قطعات مکانیکی هستند بیشتر به چشم می خورد. قطعاتی مانند SSD طول عمر بسیار محدودی دارند و در دراز مدت مزیت کمترین قیمت را از دست می دهند و در نهایت به ضرر شما تمام می شود. رایانه های مستعمل می توانند عملکرد اصلی خود را از دست بدهند، بسیار زودتر از یک محصول جدید مستهلک شوند یا از کار بیفتند. این واقعیت ممکن است خیلی زود باعث شود که مجبور شوید برای تعمیر یک کامپیوتر دست دوم بیشتر از قیمت یک مدل جدید هزینه کنید. در این صورت اگر از ابتدا یک مدل جدید با قیمت بالاتر می خریدید به نفع شما بود.
گاهی اوقات نیز مشاهده می شود که تجهیزات اصلی بدون اصول نگهداری یا تعمیر شده است، یک بار استفاده شده است و دیگر امکان تعمیر وجود ندارد.

نبود خدمات پس از فروش و قدیمی بودن کامپیوتر استوک
دومین عیب قطعات کامپیوتر کارکرده نبود خدمات پس از فروش و پشتیبانی است. وقتی محصول جدیدی را خریداری می کنید، چه تحت گارانتی باشد و چه نباشد، سال ها پشتیبانی و به روز رسانی های سازنده را دریافت خواهید کرد.

اما رایانه‌های مستعمل اغلب به سطح پایینی رسیده‌اند و خبری از به‌روزرسانی، ویژگی‌های نرم‌افزار جدید، درایورها و وصله‌های امنیتی نیست. به این ترتیب کامپیوتر مورد استفاده از ویژگی های ارزش افزوده برخوردار نیست. فریب گارانتی های شرکتی و گارانتی های کوتاه مدت را نخورید که اغلب پاسخگو نیستند.

عدم اطمینان تجهیزات مورد استفاده
سومین عیب چمدان های دست دوم غیر قابل اعتماد بودن آنهاست. شاید قطعات کامپیوتر کارکرده ظاهر خوبی داشته باشند و تعمیرات اساسی شده باشند، اما در هر صورت خطر خرابی کوتاه مدت بیشتر از محصول جدید است.

علاوه بر این، شما نمی دانید که آیا این محصولات با استفاده از قطعات و لوازم مصرفی اصلی و جدید سرویس شده اند یا خیر. گاه دیده می شود که لپ تاپ و لوازم یدکی دست دوم متعلق به بازار ایران را به عنوان سهام اروپایی و صنعتی می فروشند.

به خاطر داشته باشید که روشن و راه‌اندازی یک رایانه مستعمل یا اصلی به معنای سالم بودن آن نیست و اغلب در طول استفاده طولانی مدت متوجه انواع مشکلات خواهید شد.

قطعات اصلی
چهارمین عیب کامپیوترهای دست دوم قدیمی بودن آنهاست. بسیاری از سخت‌افزار اصلی سال‌ها پیش طراحی شده‌اند، بنابراین قطعاً نمی‌خواهید از SSD سال ۲۰۱۶ در سال ۲۰۲۰ استفاده کنید. انجام این کار ارتقاها، پیشرفت‌ها و ویژگی‌های امروزی را از دست می‌دهد. سرعت پایین سیستم کامپیوتری اصلی را نمی توان نادیده گرفت.

برچسب‌ها: ,

خرید کیس استوک وارداتی

 کیس کامپیوتر محفظه ای است که قطعات پردازش، فن، حافظه، مادربرد، منبع تغذیه و درایو در آن نگهداری می شود. این کیس ها از برندهای معروفی مانند اچ پی، دل و لنوو در بازار موجود هستند. آنها از فلزات مقاوم و ضد زنگ ساخته شده اند. زیرا باید توجه داشت که به دلیل استفاده طولانی مدت از کیس باید شرایطی برای محافظت از قطعات اصلی آن فراهم شود. رنگ‌های کیس کامپیوتر معمولاً رنگ‌های خنثی مانند نقره‌ای، خاکستری و مشکی هستند، اما از رنگ‌های زنده‌تر در کیس‌های بازی استفاده می‌شود.

در قسمت جلویی کیس استوک کامپیوتر پورت هایی مانند پورت هدفون و میکروفون و دکمه هایی مانند دکمه باز و بسته شدن و دکمه پاور وجود دارد که در پشت این کیس ها تمامی پورت های کارآمد مانند پورت هایی که کاربران برای اتصال دستگاه ها استفاده می کنند. آنها به ورودی و خروجی یا انتقال فایل ها و سایر اطلاعات نیاز دارند. برای خرید کیس استوک وارداتی میتوانید به فروشگاه هوپاد رایانه مراجعه کنید 

در برخی موارد، خرید کیف لپ تاپ در انبار کارآمدتر است. به عنوان مثال، شما باید برخی از قطعات مانند کارت گرافیک، تولید CPU و غیره را ارتقا دهید. با استفاده از این حساب به یک کیس استوک وارداتی نیاز دارید تا بتوانید برای مدت طولانی تری از آن استفاده کنید.

ابعاد کیس کامپیوتر اصلی
برخی از کاربران با کیس های اندازه برج آشنا هستند. بد نیست بدانید که جعبه های استوک در اندازه های مختلف و سالم موجود هستند.

کیس کامپیوتر تاور سایز استاندارد همانطور که از نامش پیداست کیس بزرگی نامیده می شود که کمترین امکان جابجایی را دارد. چند نوع پورت که روی مادربرد مناسب اندازه آنها معمولاً تعداد گرانبهایی پورت USB برای اتصال به سرور دارند. برخی از این کیس های کامپیوتر دارای پورت های خروجی تصویر مانند HDMI، VGA و DisplayPort هستند. معمولا در چنین مواقعی به دلیل کمبود حافظه امکان نصب درایور وجود ندارد. اما اگر به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید (در صورت پشتیبانی مادربرد)، از آن استفاده کنید. طبق معمول، کیس اصلی کامپیوتر دارای ارتقاء، گرافیک، رم، حافظه اصلی و پردازنده اصلی است.

جعبه های مینی استوک با 2 اندازه مشخص می شوند. حدود نیمی از کیس های به اندازه برج از نظر حجم فضای زیادی را اشغال می کنند. استفاده عمودی و افقی از کیس های استوک یکی از مزیت های آنهاست، جنس بدنه آنها بسیار مقاوم است، حتی می توان مانیتورهای سبک و نیمه سنگین را نیز در آن قرار داد. محفظه های کوچک، مانند محفظه هایی به اندازه برج، از نظر پورت های ارتباطی تنوع زیادی را ارائه می دهند. از این موارد می توان به عنوان مقالات پژوهشی، مقالات دانشجویی و حتی محیط کار و استفاده خانگی استفاده کرد. قاب های Ultra Mini اورجینال به اندازه قاب های اصلی کامپیوتر هستند، تفاوت سایز فقط اندازه یک قلم است. در اولترابوک ها از قطعاتی مانند رم، هارد، مادربرد و قطعات پردازشی استفاده می شود. همچنین این کیس نمونه درایو نوری داخلی ندارد و برای استفاده کافیست آن را به دستگاه خود وصل کنید. کیس های مینیاتوری قابلیت ارتقاء قطعات پردازشی را ندارند و عموما برای کارهای خانگی، اداری و مغازه ای و ... استفاده می شوند.

کارکرد کیس کامپیوتر اصلی
عملکرد کیس کامپیوتر اصلی به 3 دسته اصلی کیس دسکتاپ قابل ارتقا، کیس ورک استیشن و کیس بازی کارت گرافیک های متوسط ​​و تک دست تقسیم می شود. نکته ای که در بالا به آن اشاره شد این است که برخی از تولیدکنندگان مادربرد قادر به ارائه ویژگی هایی به کاربران هستند. بنابراین با ارتقای کارت گرافیک، رم و سی پی یو، جعبه ها به توانایی پردازش پرقدرت دست یافته اند. جعبه های ذخیره سازی برای کارهای اداری، کار دانشجویی و تولید محتوا استفاده می شود.

کیس های گیمینگ با استفاده از رم و حافظه پر سرعت و استفاده از آخرین نسل پردازنده ها بهترین تجربه را برای کاربران بازی فراهم می کند. پردازش این موارد بسیار بالاست و از سیستم بهتری نسبت به طرفداران گذشته استفاده می کند. جذابیت این ویترین ها به دلیل نورهای رنگی موجود در ساختار آنهاست.

برچسب‌ها: ,

با پوکی استخوان می توان ایمپلنت کاشت؟

 پوکی استخوان یکی از شایع ترین بیماری ها در بزرگسالان و سالمندان است. مشکلات این بیماری تنها به سیستم حرکتی بدن مانند دست و پا محدود نمی شود و در بسیاری از موارد سایر درمان های ثانویه را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. از طرفی باید بدانید که در بیشتر موارد پوکی استخوان به صورت موضعی رخ نمی دهد و اغلب ساختار اسکلتی و استخوانی بدن را درگیر می کند. از این رو شامل استخوان فک می شود و از طرف دیگر درمان ایمپلنت مربوط به استخوان فک است. حال با این سوال مواجه هستیم که آیا در صورت پوکی استخوان امکان کاشت ایمپلنت وجود دارد؟
هزینه کاشت ایمپلنت و درمان کامل آن زیاد است و لازم است بدانید که نتیجه نهایی مطلوب است و نتایج خوبی به همراه دارد. اگر مشکلی مانند پوکی استخوان در راه است، دانستن روش درمان و عملکرد ایمپلنت در این شرایط بسیار مهم است.

متخصص ایمپلنت دندان در رشت دکتر مرتضی شمس می باشد که می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با وی تماس گرفته و ویزیت رایگان خود را با شرایط اقساطی از بهترین پزشک ایمپلنت در رشت دریافت نمایید.

جناب آقای دکتر مرتضی شمس دارای 2 کلینیک با جدیدترین دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا می باشد که می توانید بر اساس منزل یا محل کار خود نزدیکترین کلینیک را انتخاب کنید.

دکتر مرتضی شمس، دندانپزشک رشت، دندانپزشک خوب در رشت  دارای فلوشیپ بین المللی ایمپلنت است که در سال 1366 کار دندانپزشکی خود را با ممتاز به پایان رساند و در همان سال برای دریافت بورسیه بین المللی ایمپلنتولوژی در رشته دندانپزشکی به سوئیس سفر کرد که افتخاری است. دستاورد . بزرگ است.

ارتباط بین پوکی استخوان و ایمپلنت چیست؟
برای اینکه بدانیم آیا پوکی استخوان یک محدودیت در مسیر کاشت ایمپلنت است یا خیر، باید به رابطه بین این دو نگاه کنیم. با ایجاد پوکی استخوان در فرد، تراکم بافت استخوانی کاهش می یابد. در این زمینه داروهایی تجویز می شود که کمک زیادی به کاهش پوکی استخوان و به تاخیر انداختن آن می کند.
بنابراین لازم است متخصص ایمپلنت قبل از شروع درمان معاینه کامل انجام دهد و با بررسی وضعیت مراجعه کننده در صورت پوکی استخوان اقدامات لازم را در نظر بگیرد.
داروهای متنوعی برای درمان پوکی استخوان وجود دارد و داروی مورد استفاده باید برای شرایط استخوان فک مناسب باشد. برخی از داروها متفاوت عمل می کنند.
تحقیقات و همچنین روش های ثبت شده ایمپلنت برای بیماران مبتلا به پوکی استخوان نشان می دهد که نتایج موفقیت آمیز بوده و هیچ تضادی بین ایمپلنت و پوکی استخوان وجود ندارد. با این حال، سطح مهارت، دانش و تجربه متخصص ایمپلنت و همچنین تجهیزات مورد استفاده بسیار تأثیرگذار است.
اگر کل فرآیند درمان به خوبی انجام شود، به دلیل تحریک پذیری بافت استخوانی که در ناحیه فک ایجاد می شود، حتی در برخی موارد افزایش تراکم استخوان در این ناحیه رخ داده و وضعیت استخوان فک بهبود یافته است.

در چه مواردی کاشت ایمپلنت توصیه نمی شود؟
تئوری های پزشکی بررسی شده و شرایط موجود در مورد استخوان فک افراد مبتلا به پوکی استخوان نشان می دهد که هیچ محدودیتی برای کاشت ایمپلنت در این ناحیه وجود ندارد. بنابراین این به تنهایی نمی تواند دلیلی برای عدم انجام جراحی ایمپلنت باشد. زمانی که این بیماری همزمان با سایر بیماری ها در فرد وجود داشته باشد و متخصص ایمپلنت درمان را مناسب وضعیت سلامتی بیمار بداند، جراحی را توصیه نمی کند. از جمله این موارد هستند:

اگر فرد سابقه حمله قلبی داشته باشد
اگر فرد تحت عمل جراحی دریچه قلب مصنوعی قرار گرفته باشد
اگر فرد مبتلا به بیماری حاد کلیوی باشد
وجود اختلالات هورمونی در فرد
وجود دیابت در فردی از نوع مقاوم به درمان و عدم امکان پایداری قند خون
وجود استئومالاسی در فرد بدون امکان درمان
اعتیاد شدید یک فرد به سیگار
اعتیاد شدید یک فرد به الکل و مواد شیمیایی
مصرف کنندگان طولانی مدت بیس فسفونات خوراکی
مصرف کنندگان طولانی مدت مواد مخدر تزریقی بیس فسفونات

کاشت ایمپلنت در صورت وجود پوکی استخوان یا استخوان ضعیف چگونه انجام می شود؟
پس از کشیدن دندان به دلیل فشار وارده به لثه در هنگام مصرف غذا، استخوان فک دچار تحلیل می شود. اگر فردی پوکی استخوان داشته باشد، میزان فرسایش استخوان فک بسیار بیشتر می شود و به مرور زمان شرایط برای کاشت ایمپلنت نامناسب می شود. بنابراین توصیه بهترین متخصص ایمپلنت این است که در صورت عدم وجود بیماری یا مشکل خاصی، بلافاصله پس از کشیدن دندان، ایمپلنت انجام شود تا استخوان فک و لثه از بین نرود.
اگر مدت زیادی از کشیدن دندان گذشته باشد و ایمپلنت انجام نشود، برای کاشت دندان نیاز به انجام درمان های تکمیلی و ترمیم استخوان فک است. "ایمپلنت

برچسب‌ها: ,

ارتودنسی یا لمینت دندان؟ کدام بهتر است

 برای اکثر افراد، فکر براکت های فلزی نامنظم کافی است تا در وهله اول از مراجعه به متخصص ارتودنسی خودداری کنند. در نتیجه، کسانی که در حال حاضر با اعتماد به نفس دست و پنجه نرم می کنند ممکن است احساس کنند که روکش دندان گزینه بهتری است.
در برخی موارد، لمینت های سرامیکی می توانند به جای گذراندن دوره های منظم و طولانی ارتودنسی، راه حلی عالی باشند. با این حال، انتخاب بین این دو به عوامل مختلفی بستگی دارد. این راهنما به بررسی ارتودنسی و لمینت های دندانی می پردازد و بررسی می کند که هر کدام چگونه برای سلامت دهان و دندان شما مفید هستند.
اگر شما خانم هستید و ترجیح می دهید برای انجام کامپوزیت دندان رشت دندانپزشکتان در رشت باشد می توانید دکتر یاسمن صادقی متخصص لمینت دندان را انتخاب کنید که از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستند و اقلام خارجی و داخلی زیادی برای درمان و زیبایی دندان های شما دارند.
تخصص اصلی دکتر یاسمن صادقی درمان های اصلاح طرح لبخند، کامپوزیت، لمینت سرامیکی، فیکسچر و دندانپزشکی دیجیتال با استفاده از مدرن ترین روش های علمی روز دنیا می باشد.

لمینت دندان در مقابل ارتودنسی؟
ارتودنسی یا لمینت دندان؟ برای اینکه بفهمیم کدام یک بهتر است، اجازه دهید مزایا و معایب هر کدام را بررسی کنیم.
بریس های سنتی سال هاست که برای صاف کردن دندان های کج و رفع سایر مشکلاتی که نیاز به مداخله ارتودنسی دارند استفاده می شود و به جرات می توان گفت که نتایج بسیار خوبی به دست آورده است. اما لمینت ها به سرعت تبدیل به یک درمان جایگزین برای ارتودنسی می شوند زیرا می توانند به عنوان یک درمان سریع، راحت و طولانی مدت برای دندان های کج استفاده شوند.
به علاوه، آنها می توانند ظاهر کلی دندان های شما را بهبود بخشند و لکه ها، آسیب ها و سایر مسائل مانند ترک ها و براده ها را بپوشانند. اگرچه ممکن است احساس کنید که روکش‌ها انتخاب واضحی برای شما هستند، اما ممکن است اینطور نباشند. گاهی اوقات موارد پیچیده تر نیاز به درمان ارتودنسی دارند.
درک اینکه چگونه بریس‌ها و تاج‌ها برای سلامت دهان و دندان شما مفید هستند، می‌تواند به تعیین بهترین گزینه برای نیازهای شما کمک کند.

ارتودنسی
بریس ها برای صاف کردن دندان ها به آرامی و ایمن استفاده می شوند. سه نوع ارتودنسی دندان وجود دارد:
درست شد
سیار
لینگوال (ارتودنسی پشت دندان)
دیمون
سرامیک
مزایای ارتودنسی
عوارض جانبی بریس ها می تواند اعتماد به نفس شما را به طور تصاعدی افزایش دهد. آنها معمولاً برای اصلاح مشکلات ساختاری دندان استفاده می شوند که اصلاح آنها به زمان نیاز دارد.
بریس ها راه حل دائمی برای مشکلات ارتودنسی هستند و علاوه بر بهداشت دهان و دندان نیاز به نگهداری کمی دارند. پس از تکمیل فرآیند درمان، بیماران به سادگی شب ها از یک تراز کننده متحرک استفاده می کنند تا موقعیت دندان های خود را حفظ کنند.

فواید :
پس از درمان به حداقل نگهداری نیاز دارد
مقرون به صرفه تر از لمینت دندان
معایب ارتودنسی
بریس ها همچنین دارای معایبی هستند که عمدتاً مربوط به طول دوره درمان و این واقعیت است که برخی از ارتودنسی های سنتی ممکن است جذاب به نظر نرسند. دوره درمان طولانی و از یک ماه تا یک سال یا بیشتر است. نیاز به نگه داشتن بریس ها در تمام ساعات شبانه روز، حتی در شب. برخی افراد ممکن است بریس های قابل مشاهده را غیرجذاب بدانند.

آیا ارتودنسی یا لمینت برای صاف کردن دندان بهتر است؟
هنگام در نظر گرفتن بریس ها در مقابل روکش ها، تفاوت اصلی بین هر روش درمانی این است که بریس ها دندان های شما را حرکت می دهند در حالی که روکش ها دندان های شما را می پوشانند.
لمینت ها می توانند نواقصی مانند شکاف و ناهماهنگی دندان ها را پنهان کنند، اما در واقع مشکل اساسی را برطرف نمی کنند. با این حال، آنها یک راه حل سریع و موثر برای رفع عیوب دندان هستند و این چیزی است که باید در اولین جلسه مشاوره با دندانپزشک خود در میان بگذارید.
باید گفت که همه کاندیدای مناسبی برای لمینت دندان نیستند. مسائل پیچیده دندانی ممکن است به معنای نیاز به کارهای ارتودنسی اضافی باشد و لمینت ها ممکن است گزینه درمانی مناسبی برای شما نباشد.
لمینت دندان برای شما مناسب نیست اگر:
شما دارای دندان های روی هم هستند.
شما سگ بدی دارید (اوربایت، آندربایت، کراس بایت).
شما سلامت دهان و دندان ضعیفی دارید.
شما روی دندان های طبیعی خود مینای بدی دارید.
لمینت های دندان انتخاب خوبی برای شما هستند اگر:
بین دندان هایتان فاصله کمی دارید.
دندان های روی هم ندارند.
شما می خواهید دندان های سفیدتر یا لکه های پوششی داشته باشید.
شما مشکلات زیبایی جزئی مانند چیپس، لکه یا ترک روی دندان های خود دارید

برچسب‌ها: ,

انواع مینی کیس

 کیس های کوچک به صورت استوک مینی پی سی به ایران وارد می شود. یعنی وارداتی است و کیفیت بسیار بالایی دارد. این دستگاه برای استفاده در فضاهایی مانند ادارات، مدارس، دانشگاه ها و ... بسیار مناسب است. که به چندین سیستم نیاز دارند که فاقد فضا هستند. زیرا امکان نصب تعداد بیشتری از سیستم ها در فضای محدود را فراهم می کند.
مینی کیس جعبه کوچکی است که شامل مادربرد، قطعات پردازشی، رم، حافظه، منبع تغذیه، درایو نوری و غیره است. مینی کیس های اصلی از فلزات مستحکم و ضد زنگ ساخته شده اند، زیرا بسته به نوع استفاده از آن ها باید بتوانند قطعات اصلی را برای مدت طولانی و در شرایط مختلف محافظت کنند. کیس های استوک معمولا در رنگ های خنثی مانند مشکی، خاکستری و نقره ای تولید می شوند.

برای خرید مینی کیس استوک نسل 6 روی لینک کلیک کنید

https://hupadrayaneh.com/product-category/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%a9%db%8c%d8%b3-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%da%a9-%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d9%88%d9%85-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b1%d9%82/mini-case-stock-hp/


چند نمونه از برندهای معروف مینی پی سی: HP، Dell و Lenovo
در سمت جلوی کیس های کامپیوتر اصلی دکمه های پاور قرار دارند. یو اس بی. یک میکروفون و در پشت کیس های اصلی (کارکرده) نیز یک پورت وجود دارد که می توانید از آن برای اتصال دستگاه های خود به ماونتر استفاده کنید. پورت های انتقال داده و تمام پورت های USB مانند سریال و شبکه در دسترس هستند، بنابراین می توانید به راحتی از مینی باکس های ما استفاده کنید که همه آنها تست شده اند.
خرید کیس کامپیوتر دست دوم در بسیاری از موارد مقرون به صرفه تر از خرید لپ تاپ است. به عنوان مثال، در مواردی که نیاز به ارتقا دارید، مانند CPU، میزان رم و تعداد هارد دیسک، اضافه کردن گرافیک، حق انتخاب بسیار بیشتری دارید، بنابراین با خرید یک کیس استوک وارداتی (کارکرده)، می توانید مدت زمان بیشتری از رایانه خود استفاده کنید. گرفتن

برای خرید کیس استوک روی لینک کلیک کنید

https://hupadrayaneh.com/product-category/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%a9%db%8c%d8%b3-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%da%a9-%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d9%88%d9%85-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b1%d9%82/


انواع مینی کیس
کیس‌های استوک سایز کوچک (پیش‌مالک‌شده) که در دو اندازه SFF و DT معرفی می‌شوند، از نظر حجمی تقریباً به نیمی از کیس‌های اندازه برج تناسب دارند. یکی از مزیت های این کیس های استوک قابلیت استفاده به صورت افقی و عمودی است و چون جنس بدنه آن ها بسیار بلند است، هر دو مانیتور سبک و سنگین می توانند داخل آن ها قرار بگیرند. این کیس های کامپیوتر اصلی معمولا فضای مناسبی برای قرار دادن درایو نوری داخلی دارند. از نظر تنوع درگاه های ارتباطی هم مینی کیس و هم تاور کیس دارای تعداد پورت کافی هستند. این موارد از محیط کار منزل، دانشجویی و پژوهشی قابل استفاده است.
کیس‌های مورد استفاده در اندازه‌های کوچک به نام‌های USFF و USDT شناخته می‌شوند. از نظر تئوری، طول این کامپیوترهای سریال کمی بیشتر از طول قلم است. مادربرد، قطعات پردازشی، رم و هارد دیسک این کیس ها معمولا در اولترابوک ها استفاده می شود. این کیس ها فاقد درایو نوری داخلی هستند و برای استفاده از حافظه های نوری کافی است یک درایو نوری اکسترنال تهیه کرده و از طریق درگاه USB به سیستم خود متصل کنید. این کیس های مینیاتوری قابلیت ارتقاء قطعات پردازشی را ندارند و بیشتر برای شرایط کاری دفتر، منزل، فروشگاه و ... مناسب هستند.

انواع سایز مینی کیس
کیس ها و مینی کیس ها در ابعاد و اندازه های استاندارد مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند، اما مشکل اینجاست که شما می خواهید از مینی کیس ها برای و با توجه به نیاز خود استفاده کنید، می توانید از سایزها و انواع مختلفی از آنها استفاده کنید و می توانید با Occupying از آنها استفاده کنید. حداقل فضا، یک کیف کوچک فوق العاده جمع و جور با عملکرد فوق العاده بالا داشته باشید
در اینجا به برخی از اندازه های این مینی باکس های قدرتمند اما در عین حال کوچک و ارزان اشاره می کنیم

سایز فوق العاده نازک
کوچکترین سایز کیف ها سایز فوق العاده نازک است، این کیف ها به دلیل سایز بسیار کوچک به راحتی قابل جابجایی هستند. اندازه این محصولات با اندازه یک دفترچه یادداشت مربعی مطابقت دارد. لازم به ذکر است که مادربرد بسیار قدرتمندی بر روی آن نصب شده است اما امکان نصب کارت گرافیک قدرتمند وجود ندارد و ناگفته نماند که به دلیل کوچک بودن این مینی پی سی تعداد پورت های این محصول همچنین کمتر

اندازه SFF
یکی از پرطرفدارترین محفظه ها در بازار امروز، محفظه های سایز SFF هستند که قدرت سخت افزاری بسیار بالایی دارند. این سایز مینی کیس یک گزینه بسیار معقول برای کار در مشاغل و کار در خانه است. مادربردهای مورد استفاده برای این محصولات به شکل Mini-ITX هستند. نکته قابل توجه استفاده از کارت های گرافیکی در این مجموعه است که باید با سایز صحیح نصب شوند، در واقع نیاز به پنل کوتاه دارند. تعداد پورت های این محصول نیز نسبت به مدل قبلی بیشتر است. چند نمونه از این محصولات کیس های کوچک hp 8300، hp g1، hp g2 و غیره هستند.

برچسب‌ها: ,

مینی کیس استوک ارزان

 اگر به دنبال یک کامپیوتر رومیزی جدید ارزان قیمت هستید، منطقی است که به یک مینی کیس دست دوم با قیمت های امروزی نگاه کنید.
علاوه بر قدرت جدی آنها در یک بسته بندی فشرده، چند نکته قابل توجه وجود دارد.
اکثر مردم، در یک نگاه به دنیای کامپیوترهای کوچک، اغلب به این دستگاه های کوچک می خندند. مانند چیزی که هرگز قدرت محاسباتی لازم را ندارد.
این موضوع برای سال‌های متمادی صادق بوده است، اما پیشرفت‌های اخیر در فناوری به ما این نکته را داده است که کاری که مینی کامپیوترها می‌توانند انجام دهند، قابل مقایسه با محفظه‌های بزرگتر است.
اما قبل از خرید، باید جزئیات بیشتری را بدانید.

بسیاری از کاربران علاوه بر فضای کاری محدود یک کامپیوتر قدرتمند و به روز، بخشی از مینی باکس های اصلی هستند، نسل دهم پردازنده های اینتل در سال 2020 معرفی شدند، بنابراین مینی باکس های منشاء نسل دهم جدیدتر هستند. نسبت به نسل های قبلی علاوه بر این، کیس استوک وارداتی نسل دهم از پردازنده قدرتمندتر و رم و حافظه خارجی بیشتر پشتیبانی می کند.
هدف مجموعه کامپیوتر  هوپاد رایانه  ارائه راهنمای جامع در مورد مینی کیس استوک نسل 10 می باشد.

بدون استخوان و آماده برای رفتن
مینی کامپیوترها دو مدل Barebone و Ready To Go دارند.

محفظه Barebones شامل محفظه، مادربرد و پردازنده است. باید هارد و رم را جداگانه خریداری و نصب کنید.

معمولا این سیستم ها بسیار ارزان تر از مدل Ready To Go هستند.

اگر می خواهید از قطعات کامپیوتر قدیمی استفاده مجدد کنید یا قطعات ویژه بخرید، سیستم barebones به عنوان یک مینی کیس ارزان برای شما ایده آل است.

کیت Ready To Go همچنین شامل هارد دیسک، رم و سیستم عامل دلخواه شما است.

Ready To Go Mini PC برای هر کسی که به دنبال شروع از صفر است ایده آل است.

هر دو نوع دارای Wi-Fi، بلوتوث، USB و سایر قطعات نصب شده هستند.

هنگام خرید مینی کیس دست دوم، فقط یک مینی کامپیوتر تهیه می کنید و دستگاه های دیگری مانند کیبورد، ماوس، مانیتور و اسپیکر را جداگانه خریداری می کنید.

اگر می خواهید بیشتر روی مینی پی سی خود خرج کنید، می توانید تجهیزات جانبی بیشتری اضافه کنید.



نظارت کنید
کامپیوتر کوچک فقط دارای خروجی Mini HDMI است، بنابراین مانیتور شما به یک پورت HDMI نیاز دارد. همچنین بررسی کنید که آیا مینی کامپیوتر شما با کابل Mini HDMI به HDMI متصل است یا خیر.

اگر مانیتور شما پورت HDMI ندارد، به مبدل HDMI به DVI نیاز دارید.



صفحه کلید و ماوس
شما نمی توانید از یک صفحه کلید قدیمی یا یک ماوس قدیمی با پورت PS/2 استفاده کنید.

کامپیوترهای کوچک فقط از کیبوردها و موس های USB یا بلوتوث پشتیبانی می کنند.

اگر یک مینی کیس ارزان می‌خرید، پیشنهاد می‌کنم یک کیبورد و ماوس بلوتوث بخرید، زیرا یکی از پورت‌های USB شما را آزاد می‌کند.


چه چیزی را می توانید به روز کنید و چه چیزی را نمی توانید
تعداد مواردی که می‌توانید در رایانه‌های شخصی کوچک ارتقا دهید بسیار محدود است.
اندازه کوچکتر به این معنی است که مادربرد اسلات های زیادی برای قسمت های مختلف ندارد و همچنین مکان خاصی برای نصب آن وجود ندارد.
در واقع، اگر یک مینی کامپیوتر را باز کنید، خواهید دید که جایی برای هیچ چیز دیگری وجود ندارد.

معمولاً وقتی یک پردازنده 3Core i می‌خرید و بعداً آن را به 7Core i ارتقا می‌دهید، این مورد در رایانه‌های شخصی کوچک صدق نمی‌کند. پردازنده را نمی توان ارتقا داد.
اما اگر کمی لحیم کاری انجام دهید، می توانید از نظر فنی آن را ارتقا دهید، اما این کار گارانتی شما را باطل می کند و هیچ سازنده ای آن را توصیه نمی کند.

اگر می خواهید ارتقا دهید، منطقی است که نسخه بعدی کیت barebones را خریداری کنید.
* به طور خلاصه می توانید رم و هارد دیسک را به یک مینی کیس دست دوم انتقال دهید.
همچنین، قبل از خرید رم برای مینی کامپیوتر، بررسی کنید که چند اسلات DIMM دارد.
اکثر مینی کامپیوترها دو اسلات دارند، اما برخی فقط از یک اسلات پشتیبانی می کنند.

برچسب‌ها: ,

چرا سرامیک مدل ازمیر بخریم؟

 کف سرامیک تبریز 80*80 ازمیر قابل استفاده برای کف پذیرایی، کف پذیرایی، کف پذیرایی، کف آشپزخانه، کف سرویس بهداشتی و حمام، کف رستوران و کافی نت و کف بیمارستان می باشد. این محصول فوق العاده براق و صیقلی
این سرامیک دارای طرح سنگ با رنگ های سفید، کرم و خاکستری در ابعاد 80*80 می باشد.
این سرامیک از انواع سرامیک چینی می باشد که باعث می شود محصول بسیار با کیفیت و بادوام باشد. نوع برش این کاشی آسیاب شده است که نیازی به گره زدن ندارد.
سطح سرامیک تبریز ازمیر صاف و با لعاب براق پوشیده شده است. برای اطلاع از قیمت سرامیک ازمیر به سایت سوپر سرام مراجعه کنید.
سرامیک چینی ازمیر به دلیل جلا دادن درخشان و کامل خود، محیطی جذاب، شاد و آرامش بخش را برای ما فراهم می کند.
زمین به کار رفته در بدنه این سرامیک، زمین چینی سفید بوده و جذب آب کمتر و استحکام بیشتری نسبت به زمین قرمز دارد. کاشی ازمیر یک طرح ساده جدید از شرکت کاشی هرمس است که اگر می خواهید از این طرح سرامیکی لوکس و فانتزی برای کف اتاق نشیمن، آشپزخانه و نشیمن استفاده کنید، انتخاب خوبی است.

قیمت سرامیک مگنولیا روی لینک کلیک کنید
https://soperceram.ir/product/ceramics-magnolia-60120-kashi-zohre/


چرا سرامیک تبریز به سبک ازمیر را در سایز 80*80 بخریم؟
در معماری و طراحی داخلی، مواد و روش های مختلفی برای پوشش خارجی دیوارها و کف وجود دارد. طراحان و کاربران هنگام انتخاب هر نوع کاشی و سرامیک باید اطلاعات کافی در مورد مشخصات و ویژگی های خود داشته باشند. موارد زیر توسط تیم فنی خانه لوکس در خصوص مزیت های خرید اینترنتی کاشی و سرامیک هرمس تبریز 80*80 ازمیر مطرح شده است.

مزایای کاشی و سرامیک کف چینی هرمس ازمیر
برش این کاشی آسیاب می شود که نیازی به گره زدن ندارد.
ساختار ضد شعله و مقاوم در برابر حرارت
در دمای 1200 درجه سانتیگراد شلیک می شود
بدون تغییر رنگ در برابر نور خورشید
مقاوم در برابر مواد شوینده شیمیایی
ضدآب
مقاوم در برابر سرما
مقاومت در برابر سایش بالا
ضد خش
استحکام و دوام بالا
درخشش زیاد
زندگی طولانی
آنتی باکتریال
ضد خش


کاربرد سرامیک کف و دیوار ازمیر 80*80
کف اتاق
کف و پذیرایی
کف سرویس بهداشتی و حمام
کف آشپزخانه
زمین
کف و پذیرایی
طبقه رستوران و کافه
کف بیمارستان


مشاوره در مورد سرامیک چینی
انواع سرامیک به دلیل استحکام و مقاومت بالا در برابر تغییرات دما و رطوبت، در مقایسه با انواع کاشی بر روی دیوار و کف قابل استفاده است. اما اگر می خواهید از سرامیک در نمای باز و بیرونی استفاده کنید، بهتر است نوع چینی آن را انتخاب کنید. زیرا سرامیک غیر چینی نسبت به سرامیک چینی در برابر تغییرات شدید دما و رطوبت بالا در فصول سرد سال مقاومت کمتری دارد.
سرامیک پرسلان به گروهی از سرامیک ها اطلاق می شود که دمای پخت بسیار بالایی دارند، این فرآیند باعث ایجاد حالت شیشه ای و تخلخل کم در سرامیک می شود. کاشی و سرامیک ازمیر هرمس نوعی سرامیک چینی است.

ازمیر مات هرمس تبریز سرامیک 60*120 قابل استفاده برای کف اتاق نشیمن، کف اتاق غذاخوری، کف پذیرایی، کف آشپزخانه، دیوار پذیرایی، دیوار پذیرایی، دیوار پذیرایی، دیوار آشپزخانه و بین کابینت، دیوار توالت و حمام. ، از رستوران ها، کافه ها و بیمارستان ها استفاده کنید.
این سرامیک دارای طراحی روشن و تیره می باشد.
این سرامیک از انواع سرامیک چینی می باشد که باعث می شود محصول بسیار با کیفیت و بادوام باشد.
نوع برش این کاشی آسیاب شده است که نیازی به گره زدن ندارد.
این سرامیک دارای طرح سنگ در رنگ های سفید، طوسی و کرم در ابعاد 60*120 می باشد.
سطح سرامیک تبریز ازمیر صاف و با لعاب مات پوشیده شده است.
همانطور که از عکس الگوی کاشی کاری چینی ازمیر مشاهده می کنید، این کاشی با رنگ و طرح جذاب خود می تواند محیطی بسیار خاص و جذاب را به شما هدیه دهد. علاوه بر این، این سرامیک در نمای ساختمان و بالکن از جذابیت خاصی برخوردار است.
زمین به کار رفته در بدنه این سرامیک، زمین چینی سفید بوده و جذب آب کمتر و استحکام بیشتری نسبت به زمین قرمز دارد.
کاشی ازمیر یک طرح ساده جدید از شرکت کاشی هرمس است که اگر می خواهید از این طرح سرامیکی لوکس و فانتزی برای کف اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب و بالکن استفاده کنید، انتخاب خوبی است.

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 112
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته گذشته : 112
بازدید ماه گذشته : 640
بازدید سال گذشته : 1086
کل بازدید : 1830