x تبلیغات
مهرگان

مهرگان

وکیل چک (اسناد تجاری) در تهران

 امروزه چک به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهای پرداخت مورد استفاده مردم قرار می گیرد که در چرخه معاملات و خرید و فروش از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر مردم ندانند چه قوانینی بر چک حاکم است دچار مشکل می شوند. می تواند عواقب جدی داشته باشد به همین دلیل است که همیشه توصیه می شود در این موارد با یک وکیل چک صیادی در تهران مشورت کنید.
به طور خلاصه، چک ورودی است که توسط آن صادرکننده می تواند پول را به حساب شخص دیگری واریز کند. انواع چک عبارتند از: چک عادی، چک گواهی شده، چک تضمینی و تراول چک.

در ادامه در مورد انواع کوپن خدمات توضیحات بیشتری خواهیم داد. به طور کلی دعاوی اصلی که در خصوص چک مطرح می شود مطالبه وجه چک، استرداد پوسته چک و ابطال چک است که در دادگاه مطرح می شود. در این مقاله به توضیح چیستی چک و انواع چک و همچنین نقش وکیل چک می پردازیم.

نوع چک:

همانطور که گفته شد، چهار نوع کنترل وجود دارد که هر کدام به طور جداگانه در زیر توضیح داده شده است:

چک عادی: بررسی کنید که صاحب حساب برای حساب خود صادر کند در حالی که گیرنده چک می تواند صادر کننده یا حامل چک باشد یا چک به نام شخص خاصی یا با انتقال شخصی صادر شود.

تعبیر حواله به این معناست که مبلغ چک به شخص خاصی (که نام او در متن چک آمده است) یا به هر شخصی که وی اعلام کرده است پرداخت می شود. عبارت «تحویل» در واقع به شخص این اختیار را می دهد که چک (دارنده وجه) را به شخص دیگری منتقل کند. در چک مذکور هیچ ضامنی و عموماً پشتوانه دیگری غیر از صاحب چک وجود ندارد که بتواند اعتبار صادرکننده را تأیید کند.

چک گواهی شده: چکی که توسط صاحب حساب جاری و با مسئولیت بانک صادر می شود و بانک نیز تأیید می کند که در حساب جاری صادرکننده چک به میزان معین وجه وجود دارد، چک گواهی نامیده می شود. پس از تایید بانک، وجه موجود در حساب صادرکننده را مسدود و سپس به دارنده چکی که تایید شده است پرداخت می کند. اعتبار این چک بیشتر از چک عادی است. در حال حاضر این چک وجود دارد و به اشکالی مانند چک کارت یا کارت ضمانت چک استفاده می شود.

چک تضمینی: چک تضمینی یا چک کددار چکی است که به درخواست مشتری توسط بانک صادر می شود و بانک آن را تضمین و تایید کرده است. افرادی که فاقد حساب جاری هستند نیز می توانند درخواست خود را برای صدور این نوع چک به بانک ارسال کنند.

چک مسافرتی: چکی که از طرف بانک صادر می شود و توسط کارگزاران و کارگزاران در کلیه شعب بانک ها قابل پرداخت است، چک مسافرتی محسوب می شود. از آنجایی که بانک ها توانایی صدور چک تضمینی و تراول چک را دارند، می توانید برای تهیه این نوع چک به هر بانکی مراجعه کنید.

چک و چک وکلا
چک در حقوق تجارت «سندی است که به موجب آن فرستنده وجوهی را که نزد ذینفع دارد (محلی که پول در آن قرار دارد مانند بانک) کلاً یا جزئی را مسترد می کند یا به دیگری تحویل می دهد. "البته نیازی به تعریف کنترل نیست. همه ما تا حد زیادی می دانیم که کارکرد کنترل چیست، اما مهم ترین مشکل این است که قوانین خاص چک مانند چک نیم دوجین، پاسخگوی درخواست چک، چک برگشتی، ثبت چک دریافت کننده در سامانه، درخواست چک برگشتی و .... آشنایی با شناسایی این قوانین یکی از وظایف وکیل متخصص چک می باشد سایر وظایف وکیل چک سرقتی در تهران عبارتند از:

بر قوانین تأیید و به‌روزرسانی اطلاعات خود مسلط شوید
رعایت مهلت های چک برای طرح دعوی
نحوه دفاع از چک در دادگاه را بدانید

چک چیست و چه اجزایی دارد؟
به طور کلی هر برگ چک دارای سه عنصر اساسی است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

صادرکننده چک: صادرکننده در واقع صاحب حساب است و اوست که برگه چک را تکمیل و امضا می کند.
دارنده چک: دارنده چک شخصی است که چک برای او صادر می شود، چک می تواند به نام شخص خاصی نیز صادر شود. همچنین شخصی که چک با ظهرنویسی یا وراثت به او منتقل شده نیز مالک چک محسوب می شود. طبق قانون، فقط دارنده چک می تواند علیه چک NSF شکایت کیفری ارائه کند. لازم به ذکر است که صدور چک به حساب دارنده ممنوع بوده و مبلغ آن فقط به شخصی واریز می شود.
چک صادر یا ظهرنویسی شده است.
بد در مقابل: در اسناد تجاری، بد به معنای پول و چک NSF به معنای چکی است که در آن حساب پولی وجود ندارد. محال علی به معنای محل نگهداری مال یا پول است. علاوه بر این، مقابله در چک فقط بانک غیرممکن است. لازم به ذکر است در سند تجاری چک، صادرکننده چک به باجه دستور می دهد که مبلغ درج شده روی چک را به دارنده آن پرداخت کند.

برچسب‌ها: ,

وکیل سرقت در تهران مسلط به تمامی راه های اثبات جرم و بی گناهی

 وکیل سرقت به فردی گفته می شود که اطلاعات کافی از مواد و قوانین حقوقی ایران داشته باشد و در صورت قبولی پرونده، در دادگاه به دفاع و احقاق حقوق موکل خود می پردازد. در صورت نیاز به وکیل سرقت در تهران جهت گرفتن وقت مشاوره با شماره
91016668-021
داخلی 12
با ما تماس بگیرید. در مطلب زیر به معرفی بهترین وکیل سرقت در تهران و شرح جرایم سرقت می پردازیم.

معرفی بهترین وکیل سرقت در تهران
دزدی یعنی سرقت عمدی مال دیگری (مال دیگری) که در هر جایی ممکن است اتفاق بیفتد، می تواند سرقت کیف پول در خیابان یا طلا و جواهرات گرانبها در منزل یا حتی اینترنتی و غیره باشد، اگر چنین است. اگر اتفاقی برای شما افتاده است، باید بلافاصله قبل از انجام هر کاری با کلانتری محل خود تماس بگیرید و پس از گزارش پلیس از ملاقات با اموال مسروقه و یافتن سارق و مظنون پرونده، می توانید با یک وکیل سرقت در تهران که همه چیز را در اختیار دارد تماس بگیرید. وسیله اثبات جرم و برائت غالب است، مشاوره بگیرید یا پرونده خود را برای دفاع به او ارائه دهید و حتی اگر فردی تهمت زده باشد، می توانید از مشاوران حرفه ای یا وکلای افترا در تهران مشاوره بگیرید.

وکیل چک سرقتی در تهران روی لینک کلیک کنید.
https://moeidgroup.com/article-detail/72/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%DA%86%DA%A9-%D8%B3%D8%B1%D9%82%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

رئیس اداره امور کیفری جرایم علیه مال جناب آقای حمید سرخیلی یکی از بهترین وکلای دادگستری تهران می باشد که با سالهای درخشان خود در اثبات بسیاری از جرایم از جمله کلاهبرداری، فروش مال غیر مال و مسائل خانوادگی می تواند کمک شایانی نماید. شما از پرونده های حقوقی مرتبط دفاع می کنید دزدی و سرقت را همراهی کنید.
در کلیه موارد مربوط به سرقت، سارق (کسی که مال را دزدیده است) باید مال مسروقه را به صاحب اصلی آن برگرداند و در صورت موجود نبودن اصل باید قیمت آن را بپردازد. ، و قیمت مال مسروقه بر اساس قیمت روز تعیین می شود. سارقان انگیزه های مختلفی برای سرقت اموال دیگران دارند، انگیزه برخی از سارقان فروش اموال مسروقه و گرفتن پول است.

برخی از سارقان نیز برای ارتکاب جرایم خاصی مانند سرقت خودرو و استفاده از آن برای آدم ربایی یا قاچاق مواد مخدر یا ارتکاب جرایم دیگر، سرقت می کنند. انگیزه برخی سارقان استفاده از وسایل سرقتی است. بنابراین پس از وقوع سرقت، سارق یا سارقان قصد نقد این کالا را دارند و غالباً هدف از سرقت، تحصیل و به دست آوردن پول است.
قانون تکلیف هرکسی را که اموال مسروقه را بفروشد، بخرد یا پنهان کند، روشن کرده است. بنابراین، کسانی که آگاهانه این مسیرها را دنبال می کنند باید بدانند که قانون آنها را مجرم می داند.

قانون می گوید هرگونه مداخله در اموال مسروقه، اعم از تجارت یا اختفا، مشروط بر اینکه افراد از سرقت بودن مال آگاه باشند، مجرم است و اگر خریدار، خریدار را تجارت و تجارت خود کرده باشد. فروش کالاهای مسروقه به اشد مجازات محکوم خواهد شد. در این میان شخصی که مال مسروقه را خریده و هزینه آن را پرداخت کرده، خواه این عمل را با علم و آگاهی انجام داده باشد یا نه، باید مال را به صاحبش برگرداند و پولی را که پرداخت کرده است از سارق مطالبه کند.

شرکت در سرقت به عنوان شریک جرم شناخته می شود، یعنی شخصی که به قصد ارتکاب جرم با شخص یا اشخاص دیگری در انجام عملیات مادی فلان جرم شرکت و همکاری می کند.
تعریف سرقت و انواع سرقت (سرقت مسلحانه و ...)
شاید با اندکی گذشت بتوان جرم سرقت را یکی از قدیمی ترین جنایات بشر دانست. که از لحظه تشکیل مال، جرم سرقت نیز ایجاد می شود. در گذشته برای جرائمی از جمله سرقت احکام سنگین و طاقت فرسایی در نظر گرفته شده است.
قانونگذار در ماده 267 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 جرم سرقت را چنین تعریف کرده است:
سرقت عبارت است از سرقت مال متعلق به دیگری، یعنی برای وقوع جرم سرقت، سه رکن سرقت و تصرف در مال مسروقه و متعلق به دیگری نیز باید وجود داشته باشد تا بتوان گفت که دزدی در اینجا اتفاق افتاد

برچسب‌ها: ,

خرید اقساطی تلویزیون سونی

  مدت هاست که تلویزیون دیگر فقط برای تماشای فیلم و سریال نیست، بلکه وسیله ای است که شما را با یک فلش یا یک کابل HDMI به دنیای دیگری از اطلاعات با کیفیت و وضوح بالاتر متصل می کند. حتی بهتر! با اتصال تلویزیون به اینترنت می توانید صفحه نمایش خود را به دلخواه رنگ آمیزی کنید!

خرید اقساطی تلویزیون خبری خوب برای مصرف کنندگان و خریدارانی است که به دلیل شرایط سخت و ناخوشایند اقتصادی، توانایی پرداخت نقدی این محصولات را ندارند. به هر حال تلویزیون یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین لوازم خانگی در هر خانه ای است. بدون تلویزیون، زندگی بسیاری از خانواده ها به یک شکل مختل می شود.

زیرا برای تماشای انواع برنامه های کابلی و ماهواره ای به تلویزیون نیاز دارید. با پیشرفت تکنولوژی و تکنولوژی، شاهد ورود انواع تلویزیون ها با قابلیت ها و امکانات متفاوت هستیم. از آنجایی که درصد زیادی از برندهای تلویزیون خارجی هستند و این محصول وارداتی به حساب می آید، با نوسانات بازار ارز قیمت آنها افزایش یافته و به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

نمایندگی فروش تلویزیون سونی در غرب تهران | اقساطی روی لینک کلیک کنید.
https://faramarzimani.farsiblog.com/1401/11/22/%D9%BE%D9%86%D9%84-OLED-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/
 

 

بنابراین طبیعی است که ویژگی های جدید ایجاد شده در تلویزیون باعث می شود که بخواهید به سمت جدیدترین مدل های موجود در بازار حرکت کنید تا بتوانید تلویزیون ایده آل خود را انتخاب کنید. در حال حاضر از برندهای معروف تلویزیون خارجی و ایرانی در بازار می توان به سامسونگ، ال جی، سونی، شیائومی، ایکس ویژن، اسنوا و جی پلاس اشاره کرد.
از طرفی با توجه به افزایش قیمت ها و شرایط موجود، خرید اقساطی تلویزیون تصمیمی مقرون به صرفه است که می تواند گزینه های متنوع تری را برای انتخاب در اختیار شما قرار دهد.

نکاتی که هنگام خرید تلویزیون باید در نظر بگیرید:
از آنجایی که تلویزیون به عنوان یکی از مهم‌ترین تجهیزات صوتی و تصویری در هر خانه‌ای شناخته می‌شود، انتخاب مدل مناسبی که همه افراد خانه را با عملکرد آن راضی کند، دشوار است. به همین دلیل برای خرید تلویزیون باید به ویژگی هایی مانند نوع و کیفیت صفحه نمایش، هوشمند بودن یا نبودن آن، اندازه صفحه نمایش، اتصالات، ورودی های صدا و ... توجه کرد.
از نظر کیفیت باید گفت که تلویزیون های Ultra HD (UHD) یا 4K جزئیات تصویر، رنگ و کنتراست بهتری نسبت به تلویزیون های HD دارند. همچنین نوعی تلویزیون 4K به نام 4K HDR در بازار وجود دارد که تصاویر روشن تری را با پویایی بیشتر و طبیعی بودن بیشتر به ارمغان می آورد.
اما سوالی که قبل از پرداختن به همه این موارد باید به آن پاسخ دهید این است که امکانات ذکر شده چقدر با فضا و خانه شما سازگاری دارد؟

آیا خرید اقساطی تلویزیون سود دارد؟
زمانی که تصمیم به خرید تلویزیون دارید، دور از انتظار نیست که هزینه آن بر انتخاب شما تأثیر بگذارد. مسلم است که هر چه صفحه نمایش تلویزیون بزرگتر باشد و از فناوری جدیدی که استفاده می کند، قیمت آن بیشتر است. به این ترتیب خرید اقساطی می تواند شما را بدون توجه به قیمت تلویزیون انتخابی باکیفیت تر کند. فرض کنید تصمیم به خرید یک تلویزیون 55 اینچی سامسونگ با کیفیت تصویر 4K گرفته اید. اگر همین الان خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ را انتخاب کنید، به دلیل احتمال گران شدن آن در شرایط تورمی فعلی، حتی با سود اقساطی، باز هم به نفع شما خواهد بود.
اگر درگیر خرید جهیزیه هستید، خرید اقساطی می تواند راه سریع تری برای دریافت لوازمی باشد که قبلا تهیه نکرده اید. با خرید تلویزیون اقساطی و سایر کالاها در آستانه تکمیل جهیزیه خود خواهید بود.

خرید اقساطی تلویزیون
فروشگاه سونی در شهراد امکان خرید اقساطی بدون ضامن و مراجعه حضوری را به شما ارائه می دهد. اگر تصمیم به خرید قسطی تلویزیون گرفته اید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید، کافی است به وب سایت سونی بروید، تلویزیون خود را انتخاب کرده و به صورت اقساطی خرید کنید.

برچسب‌ها: ,

فروش اقساطی تلویزیون در جمهوری

  مزایای خرید تلویزیون به صورت اقساطی دیگر بر هیچکس پوشیده نیست، همه ما دقیقا می دانیم که از خرید اقساطی تلویزیون چه سودی به دست می آوریم.

یکی از فروشگاه هایی که برای خرید تلویزیون در جمهوری ایجاد شده است فروشگاه سونی شهراد است. این فروشگاه که به عنوان فروشگاه مرکزی این تابلو نیز محسوب می شود و فروش نقدی و موقت را نیز ارائه می دهد، در خیابان جمهوری واقع شده است. از آنجایی که محصولات این برند به صورت مستقیم در فروشگاه مرکزی عرضه می شود، می توان گفت که یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید اقساطی تلویزیون در جمهوری است.

چرا مردم ترجیح می دهند تلویزیون را به صورت حضوری بخرند تا آنلاین؟
با توجه به اینکه تلویزیون به عنوان یکی از لوازم ضروری خانه محسوب می شود، خانواده ها معمولا در تهیه این محصول توجه زیادی می کنند تا بتوانند کالای مورد علاقه خود را انتخاب کنند، به همین منظور خانواده های زیادی در تهران اقدام به خرید تلویزیون می کنند. آنها به مبادله این محصول یعنی خیابان جموری اشاره می کنند زیرا معتقدند بدون تست و بررسی حضوری این کالا امکان خرید وجود ندارد.

به طور کلی می توان نتیجه گرفت که مردم خرید حضوری تلویزیون را به خرید اینترنتی ترجیح می دهند. به همین دلیل قبل از تصمیم گیری برای خرید چندین بار از بازار لوازم صوتی و تصویری بازدید و بررسی می کنند.

مرکز فروش اقساطی تلویزیون در جمهوری
خیابان جمهوری بزرگترین بازار تجهیزات AV در کشور است، افراد زیادی قبل از تصمیم نهایی برای خرید تلویزیون از این بازار دیدن می کنند. یکی از معروف ترین و قدیمی ترین مراکز جمهوری بین خیابان ولیعصر و خیابان حافظ است. 

چرا تلویزیون جمهوری اقساط بخریم؟
نکته اینجاست که شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و مزیت های خرید اقساطی تلویزیون باعث شده است که بسیاری از مردم به خرید اقساطی تلویزیون ترجیح دهند.

روش های مختلفی برای خرید اقساطی تلویزیون وجود دارد، از خرید اینترنتی تا مراجعه به مراکز ویژه فروش اقساطی تلویزیون.

نمایندگی سونی در تهران اینجا کلیک کنید.

 

از بزرگترین مزیت های خیابان جمهوری می توان به قرار گرفتن آن در مرکز شهر، دسترسی آسان به کل شهر تهران و تنوع کالاهای موجود در این خیابان اشاره کرد.

در خیابان جمهوری نیز فروشگاه های مختلفی وجود دارد که می توانید به صورت حضوری از آنها دیدن کنید و خرید اقساطی تلویزیون جمهوری را تجربه کنید.

قیمت تلویزیون در خیابان جمهوری
قیمت تلویزیون در بازار به دلیل رقابت پذیری که دارد معمولا فروشگاه های مختلف و فروشگاه های اینترنتی قیمت هایی نزدیک به هم دارند و با یک جستجوی ساده می توانید قیمت تلویزیون های مختلف را پیدا کنید.

قیمت تلویزیون در خیابان جمهوری از آنجایی که مبادله تجهیزات صوتی از ایران است و بسیار رقابتی است نسبت به جاهای دیگر نسبتاً کمتر است.

برچسب‌ها: ,

پارچه فایبرفلون چیست؟

 یکی دیگر از انواع پارچه های ضد اشتعال پارچه فایبرفلون است. پارچه و نوار فایبرفلون در یک طرف از پلیمر PTFE و در طرف دیگر از سیلیکون مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است.

ویژگی های
پلیمر PTFE مورد استفاده در پارچه فیبرفلون یک ماده پلیمری است که توسط شرکت DuPont ساخته شده است. PTFE در برابر تمام مواد شیمیایی خنثی است و ضریب اصطکاک بسیار پایینی دارد. در واقع این ویژگی ها PTFE را به ماده ای منحصربفرد تبدیل می کند که کاربردهای زیادی در صنایع مختلف و مصارف خانگی دارد.

علاوه بر این پلیمر PTFE دارای خواصی مانند مقاومت خودرویی و مقاومت شیمیایی بسیار خوب است، نسبت به رطوبت هوا حساس نیست و مقاومت الکتریکی بالایی دارد و در برابر ضربه خوب است. تحمل حرارتی آن 260- تا 260 درجه سانتیگراد است.

اواخر قرن بیستم و آغاز قرن بیست و یکم به عنوان عصر سیلیکون شناخته می شود زیرا در این زمان سیلیکون ماده اصلی صنایع تولیدی محسوب می شود.

سیلیکون یا پلی سیلوکسان مورد استفاده در پارچه های مقاوم در برابر شعله فیبرفلون شامل یک زنجیره متناوب از اتم های سیلیکون و اتم های اکسیژن است که از کربن، هیدروژن و گاهی اوقات عناصر دیگر تشکیل می شود.

سیلیکون ها در برابر رطوبت، نور، شرایط جوی، اشعه ماوراء بنفش، ازن، آب و ... مقاومت خوبی دارند و در برابر مواد شیمیایی و دما بسیار پایدار هستند. این مواد قادرند خواص لاستیکی خود را تا دمای 260 تا 315 درجه سانتیگراد حفظ کنند. سیلیکون ها چسبندگی بسیار خوبی دارند.
انواع سیلیکون
سیلیکون به کار رفته در پارچه ضد اشتعال فیبرفلون شامل انواع مختلف سیلیکون با درجات مختلف اتصالات عرضی می باشد. نحوه اتصال زنجیره های سیلیکونی با ارزش را درجه اتصالات متقاطع می گویند.

سیالات سیلیکونی یا روغن های سیلیکونی حاوی پیوندهای پلیمری سیلیکونی مستقیم بدون اتصال عرضی هستند. این مایعات در روان کننده های افزودنی، مواد آرایشی استفاده می شود.
نوع دوم سیلیکون ها ژل های سیلیکونی با تعداد کمی پیوند عرضی بین زنجیره های پلیمری هستند. از این ژل ها در لوازم آرایشی و همچنین برای قسمت انعطاف پذیر زیره کفش های خاص استفاده می شود.
نوع سوم آنها که لاستیک سیلیکونی نام دارد، شامل اتصالات جانبی بیشتر و تولید مواد لاستیکی است. از این لاستیک ها به عنوان عایق در صنایع الکترونیک، بسته بندی وسایل نقلیه، دستکش های گازی و قابلمه های آشپزخانه استفاده می شود.
این پلیمر در بسیاری از صنایع از جمله خودروسازی، ساختمان سازی، الکترونیک، مواد شیمیایی، پوشش ها، نساجی و مراقبت های شخصی استفاده می شود. استفاده می شود
کاربردهای پارچه های فیبرفلون
بنابراین با توجه به مطالبی که در مورد پارچه فایبرفلون نسوز گفته شد می توان نتیجه گرفت که این پارچه ضد اشتعال دارای انعطاف پذیری و چسبندگی زیاد به سطوح نامنظم، اصطکاک بسیار کم، مقاومت شیمیایی و حرارتی خوب و در برابر اشعه UV می باشد. همچنین بسیار مقاوم است.

کاربرد اصلی این پارچه ها در صنایع بسته بندی، المنت های حرارتی، ماشین آلات پلاستیک وکیوم، ماشین های بسته بندی ورق، در صنایع چاپ و بسته بندی می باشد. همچنین به عنوان رول روکش در دستگاه جوش پروفیل UPVC صنایع غذایی، صنایع دارویی و بسته بندی های پلاستیکی استفاده می شود.
پارچه فایبرفلون ضد حریق ترکی، چینی و آلمانی به صورت پارچه و نوار ساده و چسبی در عرض 100-1 سانتی متر و ضخامت های 0.8، 0.13-0.50 در فرم های چسبنده و بدون چسب با تحمل دمایی 73- تا 280 درجه سانتی گراد می باشد. عرضه شده در فروشگاه مگا صنعت.

برچسب‌ها: ,

پارچه نسوز چیست؟

 پارچه های ضد اشتعال گروهی از پارچه ها هستند که به سختی می سوزند یا مشتعل می شوند. در واقع پارچه نسوز پارچه ای است که از فایبرگلاس، گرافیت، الیاف سرامیکی، آرامید یا کولار ساخته شده است. به همین دلیل این محصولات به راحتی نمی سوزند و می توانند دمای بالا را تحمل کنند. البته نوع الیاف به کار رفته در این پارچه ها مقاومت حرارتی متفاوت و در نتیجه کاربردهای متفاوتی به آنها می دهد.

برای نخ نسوز روی لینک کنید.
https://gamasanat.com/%D9%86%D8%AE-%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B2/


همانطور که گفته شد این پارچه ها مقاومت حرارتی بسیار بالایی دارند و به عبارتی قابل سوختن و اشتعال نیستند. این ویژگی باعث می شود که آنها به آرامی در دمای بسیار بالا بدون اشتعال تجزیه و متلاشی شوند. در میان الیافی که برای تولید پارچه های ضد اشتعال استفاده می شود، برخی از آنها به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر اشتعال، حتی قادر به خاموش شدن نیز هستند. الیاف شیشه، پلی استرهای خاص، الیاف مد اکریلیک از جمله این الیاف هستند.
این پارچه ها می توانند از الیاف طبیعی، الیاف مصنوعی یا ترکیبی از هر دو ساخته شوند. اگر پارچه از الیاف طبیعی ساخته شده باشد پس از احتراق حالت پودری پیدا می کند. اما اگر الیاف مصنوعی باشد پس از سوختن به توپ تبدیل می شود.
تاریخ
تاریخچه آنها به دهه 1930 برمی گردد. در آغاز آن دهه یک مهندس فرانسوی به نام لوئی رفوند پارچه ای اختراع کرد که مقاومت بسیار بالایی در برابر آتش داشت و به عنوان پوششی برای شلنگ های آتش نشانی استفاده می شد.
در دهه 1950، پارچه های مقاوم در برابر شعله با ترکیبی از فایبرگلاس و پلی آمید برای کاربردهایی مانند روکش ماشین، پوشش کف و پوشش های محافظ توسعه یافتند.

در سال های بعد با پیشرفت تکنولوژی و مواد جدید، پارچه های مقاوم در برابر شعله با خواص مختلف مانند مقاومت در برابر اسید و باز، مقاومت در برابر باکتری ها و قارچ ها، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و ... ساخته شدند. در حال حاضر انواع مختلفی از پارچه های ضد اشتعال با ترکیبات مختلف مانند پارچه تفلون، پارچه بازالتی، پارچه کربنی، پارچه سرامیکی و غیره وجود دارد که در بسیاری از صنایع مانند هوافضا، پوشش های محافظ، پوشش های مقاوم در برابر شعله و حفاظت در برابر شعله استفاده می شود. . صنایع و ... استفاده می شود.

اینفوگرافیک مشخصات ساختاری پارچه مقاوم در برابر شعله
پارچه های مقاوم در برابر آتش معمولا از الیاف مختلفی ساخته می شوند که می تواند شامل الیاف شیشه، کربن، سیلیکات، بازالت یا فلز باشد. در ساخت پارچه های ضد اشتعال نیز می توان از رزین های مختلف به عنوان ماده پایه استفاده کرد.
در ساختار پارچه های ضد اشتعال علاوه بر ماده پایه، ترکیبات دیگری از جمله روکش های مختلف، پارچه های بستر و نوارهای اتصال وجود دارد که وظیفه آنها افزایش استحکام و کارایی پارچه ضد اشتعال است.

در مورد ساختار پارچه های مقاوم در برابر شعله، دو نوع ساختار پایه وجود دارد، یکی ساختار چند لایه که در آن الیاف و رزین ها یکی پس از دیگری لایه بندی می شوند و ساختار دیگر ساختاری است که در آن الیاف و رزین ها ادغام شده است. یکپارچه هستند کشیده می شوند
ویژگی های پارچه ضد شعله
ضد اشتعال بودن تنها ویژگی خاص پارچه های ضد شعله نیست، بلکه مواد اضافه شده به این پارچه ها ویژگی های جذابی مانند موارد زیر را به آن ها می بخشد:

1. مقاومت در برابر حرارت و آتش
این پارچه ها معمولا از الیاف مقاوم در برابر حرارت ساخته می شوند که توانایی حفظ سلامت فیزیکی و شیمیایی خود را در برابر حرارت و آتش دارند. برای ارزیابی سطح مقاومت حرارتی و آتش سوزی، عواملی مانند دمای پایه، دمای جرم، نقطه جوش، زمان پایداری حرارتی و فلزکاری از جمله عناصری هستند که هنگام در نظر گرفتن خواص پارچه مقاوم در برابر شعله مورد توجه قرار می گیرند.

به عنوان مثال پارچه های مقاوم در برابر شعله به دلیل دمای اشتعال کمتر نسبت به پارچه های معمولی به عنوان راه حلی برای جلوگیری از گسترش آتش در صنایع مختلف استفاده می شوند. علاوه بر این، پارچه‌های مقاوم در برابر شعله معمولاً در صنایعی که با دما و گرمای بالا سروکار دارند، مانند صنایع هواپیماسازی و فضایی، پیشرفته‌ترین خواص را از خود نشان می‌دهند و به همین دلیل در ساخت قطعاتی که در معرض گرما قرار دارند، استفاده می‌شوند. 
2. مقاومت در برابر شکستگی و سایش
استحکام شکست به توانایی شکستن در برابر تنش های کششی و فشاری اعمال شده به آن اشاره دارد. برای افزایش مقاومت شکستگی از الیاف با استحکام کششی بالا و روش های فرآوری مناسب استفاده می شود.

مقاومت در برابر سایش توانایی یک پارچه مقاوم در برابر شعله برای مقاومت در برابر سایش، پارگی و سایر خوردگی در طول زمان است. پارچه مقاوم در برابر شعله باید بتواند مقاومت سایشی خوبی برای مقاومت در برابر خراش و خوردگی دیگر مانند مالش با سطوح دیگر داشته باشد. ترکیب های مختلفی از الیاف و پوشش های محافظ برای بهبود مقاومت در برابر سایش استفاده می شود.

3. عدم جذب آب و رطوبت
پارچه مقاوم در برابر شعله به دلیل ساختار ویژه ای که از نفوذ آب و رطوبت به داخل آن جلوگیری می کند، آب و رطوبت را جذب نمی کند. ساختار این پارچه ها از الیاف خاصی ساخته شده است که نمی توانند در آب و رطوبت نفوذ کنند. با توجه به این ویژگی، پارچه های مقاوم در برابر شعله در برابر خطراتی مانند باران، برف، آب، گرد و غبار و حتی تعریق بدن مقاومت بیشتری دارند و به عنوان پوشش محافظ بسیار موثر هستند.

4. مقاومت در برابر اسیدها و بازها
پارچه های ضد شعله به دلیل ساختار شیمیایی و فیزیکی خاصی که دارند از مقاومت بالایی در برابر اسیدها و بازها برخوردار هستند. برای تست مقاومت پارچه های مقاوم در برابر شعله در برابر اسیدها و بازها، محلول های اسید قوی مانند اسید سولفوریک، اسید کلریدریک، اسید نیتریک و غیره. به طور کلی استفاده می شوند. در این آزمایشات، پارچه های مقاوم در برابر شعله برای مدتی در معرض محلول های اسیدی قرار می گیرند، سپس با مقایسه نمونه قبل و بعد از آزمایش، مقاومت پارچه مقاوم در برابر شعله در برابر اسیدها و بازها بررسی می شود.

در بیشتر موارد، پارچه‌های مقاوم در برابر شعله با مقاومت بالایی در برابر اسیدها و بازها تولید می‌شوند، به‌ویژه زمانی که قرار است در محیط‌های اسیدی بالا مانند صنایع شیمیایی، پالایشگاه‌ها یا صنایع نفت و گاز استفاده شوند.

5. مقاومت در برابر باکتری ها و قارچ ها
پارچه ضد شعله به دلیل ساختار ضد آب و عدم جذب رطوبت، مقاومت بسیار خوبی در برابر رشد باکتری ها و قارچ ها دارد. این ویژگی می تواند در صنایع مختلفی که رشد میکروارگانیسم ها به دلیل شرایط آنها بسیار رایج است، مانند پوشاک، صنایع غذایی، داروسازی و ... مفید باشد. در حالی که پارچه مقاوم در برابر شعله به عنوان یک بستر غیر خورنده در بسیاری از بخش های صنعتی و پزشکی استفاده می شود. این خواص به دلیل استفاده طولانی مدت و تماس با افراد حساس برای حفظ سلامت عمومی ضروری است.

تست های استاندارد مانند AATCC 147 برای اندازه گیری مقاومت پارچه مقاوم در برابر شعله در برابر باکتری ها و قارچ ها استفاده می شود. این آزمایش به عنوان روشی سریع و کارآمد برای اندازه گیری مقاومت در برابر باکتری ها و قارچ های خاص شناخته می شود. این آزمایش در شرایط خشک و مرطوب انجام می شود و برای باکتری های خاصی مانند استافیلوکوکوس اورئوس و اشریشیا کلی انجام می شود. علاوه بر این، برخی از آزمایشات دیگر مانند ASTM G21 و JIS L 1902 نیز برای ارزیابی مقاومت پارچه مقاوم در برابر شعله در برابر باکتری ها و قارچ ها استفاده می شود.

6. پایداری در برابر تغییرات شیمیایی و حرارتی
پارچه مقاوم در برابر شعله به دلیل ساختار شیمیایی خاص خود از پایداری بالایی در برابر تغییرات شیمیایی و حرارتی برخوردار است. این پایداری شامل مقاومت در برابر تغییرات pH، مقاومت در برابر تغییرات دما و مقاومت در برابر اکسیداسیون است.
بیشتر پارچه های مقاوم در برابر شعله از الیاف سیلیکات مانند شیشه، سیلیس، پرلیت، کائولن یا سایر مواد سیلیکات ساخته می شوند. الیاف سیلیکات در برابر اسیدها و بازها بسیار مقاوم هستند و این خاصیت به پارچه ضد اشتعال نیز منتقل می شود. علاوه بر این، این پارچه ها در برابر مواد شیمیایی مانند قلیاها و ترکیبات هیدروکربنی بسیار مقاوم هستند.

در مورد مقاومت در برابر تغییرات دما، پارچه های مقاوم در برابر شعله نیز باید در برابر حرارت های بالا مانند 1000 درجه سانتیگراد مقاومت کنند. این پارچه ها باید بتوانند خود را با تغییرات دما تطبیق دهند تا بتوان از آنها در شرایط مختلف مانند آتش سوزی یا صنایع حرارتی استفاده کرد.
علاوه بر این، پارچه ضد شعله باید در برابر اکسیداسیون مقاوم باشد. اکسیداسیون فرآیندی است که در آن اکسیژن با یک ماده ترکیب می شود و باعث تغییر شیمیایی در ماده می شود. پارچه های ضد شعله با ترکیبات شیمیایی خاصی ساخته می شوند که اکسیداسیون را کاهش می دهند.

برچسب‌ها: ,

طناب سرامیکی نسوز چیست؟

 طناب الیاف سرامیکی نوعی نخ است که در دسته نسوزهای سبک قرار می گیرد، این نخ همچنین یک ماده عایق است که برای کاربردهای بین 650 درجه سانتی گراد تا 1430 درجه سانتی گراد استفاده می شود، طناب سرامیکی نسوز از الیاف بلند، نرم و کامپوزیت ساخته شده است. ترکیب. الیاف سرامیکی از سه عنصر اساسی شامل سیلیس، آلومینا و زیرکونیوم تشکیل شده است که این ماده عایق حرارتی به راحتی در دمای بالا قابل استفاده است. از پتوها و پارچه های طناب سرامیکی در عایق کاری کوره های صنعتی، دیگ ها، لوله ها و دودکش ها استفاده می شود و همچنین در کلیه عایق های فنی که نیاز به دمای بالا دارند استفاده می شود.

هرچه خلوص الیاف تولید شده بیشتر باشد، سیلیس و آلومینیوم خالص تر است، بنابراین در اولین اشتعال دود نمی کند و در هنگام روشن شدن بو تولید نمی کند. به لطف خواص عایق بهتر در ساختار آنها، به جای آجرهای نسوز و عایق، در مصرف انرژی بیشتر صرفه جویی می شود.

برای کسب اطلاعات در مورد نوار نسوز اینجا کلیک کنید.

 

 

نخ های الیاف سرامیکی کمتر تحت تأثیر مواد شیمیایی قرار می گیرند (به جز زمانی که تحت تأثیر اسید فسفریک، اسید هیدروفلوریک و قلیاهای قوی مانند Na2O، K2O قرار می گیرند). خواص و خصوصیات حرارتی آن پس از رطوبت و خشکی یکسان است و همچنان همان خاصیت عایق حرارتی را دارد. الیاف سرامیکی که به دلیل تکنولوژی تولید دارای ساختار الیافی بلندی است برای تولید خود نیازی به پیوند شیمیایی ندارد.

با توجه به قابلیت عایق حرارتی این سیم که 1430 درجه سانتیگراد عایق را تحمل می کند، در مصارف صنعتی صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی دارد. این محصول برای عایق صدا و آتش و همچنین عایق حرارت بالا بسیار عالی است.

کابل های فیبر سرامیکی از نظر ابعاد فیبر بسیار بلند بوده و سطح مقطع بسیار کمی دارند. به عنوان مثال، رشته های سرامیکی موجود در بازار، قطری در حدود 10 میکرومتر دارند.

بسته به هندسه و شکل ظاهری این الیاف، خواص الیاف از نظر شکل ظاهری با مواد فله ای از همان ماده متفاوت است. به عنوان مثال، الیاف سرامیکی استحکام بسیار بالاتری نسبت به سرامیک های حجیم دارند، در برابر آسیب مقاوم تر هستند، اما از نظر شیمیایی آسیب پذیرتر هستند. طناب سرامیکی را می توان به پارچه های فیبری، الیاف ظریف، الیاف کوتاه یا بلند تبدیل کرد. تولید - محصول

الیاف ریز معمولاً به صورت دسته‌بندی شده و به‌اصطلاح «ردیف‌هایی» که از 500 تا 10000 رشته جداگانه تشکیل شده‌اند، به هم می‌بندند. چسباندن الیاف نه تنها از انعطاف پذیری آن نمی کاهد، بلکه استفاده از آن را آسان کرده و باعث می شود که به اشکال مختلف فیبری تبدیل شوند.

طناب‌های سرامیکی که در دسته الیاف معدنی و غیرفلزی قرار می‌گیرند، از عایق‌های مهم حرارتی محسوب می‌شوند و به دو دسته اکسیدی و غیر اکسیدی طبقه‌بندی می‌شوند. در طول نیم قرن گذشته، پیشرفت های قابل توجهی در پردازش و استفاده از الیاف سرامیکی با کارایی بالا صورت گرفته است.

چندین ترکیب از الیاف با قطر ریز (کمتر از 20 میکرومتر) به صورت تجاری در دسترس و در حال استفاده هستند و اندازه های دیگر این الیاف در دست توسعه است.

به دلیل قطر خوب الیاف سرامیکی، این الیاف از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند (به طوری که استحکام کششی آنها در محدوده 1.5 تا 3 گیگا پاسکال تخمین زده می شود) و قابل بافت هستند.

از ویژگی های دیگر می توان به قابلیت استفاده در دماهای بالا، مقاومت در برابر خوردگی و مدول بالای آنها اشاره کرد.
طناب سرامیکی عمدتاً در مواردی که دمای بیش از 1000 درجه سانتیگراد مورد نیاز است استفاده می شود و به عنوان الیاف نسوز استفاده می شود و یکی از ویژگی های اصلی این الیاف ساختار چندبلوری آنها به جای الیاف آمورف است.
الیاف سرامیکی نسوز عمدتا به عنوان عایق حرارتی در دماهای بالا و برای ساخت کامپوزیت های خاص استفاده می شود. الیاف سرامیکی الیاف گران قیمتی هستند زیرا فقط در مقادیر کم تولید می شوند و در زمینه های خاصی مانند هوافضا استفاده می شوند.
مواد مورد استفاده در ساختار رشته های سرامیکی معمولاً شامل بور، سیلیکون، کاربید، آلومینا و زیرکونیا هستند که به شکل رشته ها یا الیاف بسیار نازک (سبیل) هستند.

تک رشته های بزرگتر یا چند کاناله را می توان در صنعت نساجی (نخ، طناب، قطعات کامپوزیت) استفاده کرد. مشخصات آنها بسته به نوع الیاف به ساختار ظریف مواد محدود می شود. در نهایت، انواع پیچیده تری از الیاف سرامیکی بر پایه بورات، کاربید، نیترات سیلیکون و نیترات بورات وجود دارد.

رشته های سرامیکی با توجه به شکل و ضخامت خود کار می کنند. هرچه نازکتر باشند انعطاف پذیری بیشتری دارند و برای دیرگدازهای سبک و نرم کاربرد دارند. هنگامی که قطر الیاف بیشتر از 1 میلی متر باشد، بسته به سیستم نساجی، می توان آنها را به عنوان الیاف مقیاس پذیر در نظر گرفت.
سبیل ها یا الیاف سرامیکی بسیار ظریف مقاومت خوبی دارند (مدول > 600 گیگا پاسکال، سختی > 20000 مگاپاسکال). الیاف سرامیکی نسوز دارای خواص شیمیایی خوب و واکنش شیمیایی کم با مواد اسیدی و قلیایی هستند. یکی از بهترین ویژگی های آنها مقاومت در برابر اکسیداسیون در دمای بالا و عدم فعالیت آنها در برابر خوردگی در کامپوزیت های زمینه فلزی است.

برای تولید الیاف سرامیکی باید در نظر داشت که فرآیند ساخت الیاف با ترکیبی از آلومینا با خلوص بالا و سیلیس با نسبت مشخصی آغاز می شود و در مخلوط کن های مخصوص گرم می شوند - جنس طناب الیاف سرامیکی سیلیکات آلومینیوم - این دو ماده اولیه یعنی سیلیس و آلومینا در دمای 1926 درجه سانتیگراد ذوب می شوند.
یک شار مذاب از این ترکیب بریده می شود که ماده را به الیاف تبدیل می کند. سپس یک بایندر اضافه می شود، سپس الیاف توسط اکسترودرها با توری مخصوص شکل می گیرد و در نهایت حرارت اصلاح می شود.

کاربرد طناب سرامیکی:
این طناب سرامیکی به طور گسترده در ماشین سازی، صنایع متالورژی، صنایع شیمیایی، نفت، پتروشیمی، تولید شیشه، آجرسازی، الکترونیک و سایر صنایع استفاده می شود. در سال های اخیر با توجه به افزایش مداوم قیمت جهانی انرژی، در این زمینه، الیاف سرامیکی که 10 تا 30 درصد ظرفیت ذخیره انرژی بیشتری نسبت به مواد نسوز سنتی مانند آجرهای عایق و کاستیل دارند، در نتیجه کارایی انرژی بیشتری دارند. بودن چشم انداز توسعه بسیار امیدوار کننده است.

کاربردهای دیگر این طناب سرامیکی عبارتند از:
در صنایع فولاد:
آستر گرم کوره های گرمایشی، عایق پشتیبان برای کوره های گرمایشی، درزگیری آسترهای کوره های آنیلینگ، پوشش نازل ریخته گری، صنایع غیرآهنی، روکش کوره های ذوب فلز، آستر کوره های نگهدارنده، قالب های ریخته گری، تجهیزات آب بندی تقاطع ها، صنایع ذوب فلزات فیلتر برای جداسازی نیتریدها و اکسیدها از فلزات مذاب، به عنوان فیلتر برای جداسازی سرباره از توده مذاب

در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی:
عایق بویلرها و واحدهای حرارت مرکزی، قطعات پایه و فیلترهای کاتالیست برای تصفیه گاز داغ، فیلتراسیون گاز و مایع با دمای بالا، راکتورها، عایق مشعل.
کارخانه های آجر و شیشه: عایق کاری کوره های آجرپزی و ذوب شیشه

صنایع شیمیایی :
پوشش برای کوره های بازیابی، فیلترهای کاتالیزوری برای ذرات رادیواکتیو، مواد آب بندی با دمای بالا، عایق برای پیاده روها، کانال ها و سقف کوره های ذوب.

در صنعت حمل و نقل:
عایق صوتی و حرارتی، لنت ترمز، مبدل های کاتالیزوری و عایق لوله اگزوز
از دیگر کاربردهای کلی نخ الیاف سرامیکی می توان به عایق صوتی یا توربین گازی، عایق صوتی گازهای خروجی موتورهای دیزلی، عایق بندی خطوط انعطاف پذیر در دمای بالا اشاره کرد.

ویژگی های طناب سرامیکی:
- از استحکام بالایی برخوردار است بنابراین یکی از قوی ترین الیاف در بین مواد عایق حرارتی معدنی با چگالی مشابه به حساب می آید.
- دارای ثبات ابعادی است بنابراین در بازه های دمایی مختلف تغییر سایز نمی دهد.
- رسانایی حرارتی پایین و در عین حال مقاومت بالایی در برابر دماهای بالا دارد.
- فاقد آزبست هستند، بنابراین کاملا غیر سمی و خنثی هستند.
- جایگزین مناسبی برای آزبست محسوب می شود
- مقاومت خوبی در برابر ارتعاشات مکانیکی دارد
- پایداری حرارتی خوبی دارد.
- خاصیت ضد حریق دارد.
- مقاومت بالا در برابر شوک حرارتی
- ذخیره حرارت کم
- نصب سریع و آسان
- قابل استفاده به عنوان عایق متحرک
- قابل استفاده به عنوان مواد ضد اشتعال به صورت پارچه
- عایق صوتی عالی
- مقاومت در برابر خوردگی خوب
- در برابر اکثر قلیایی ها و اسیدها مقاوم است
- پایداری شیمیایی
- به عنوان اتصالات و درزهای انبساط طناب سرامیکی استفاده شود

برچسب‌ها: ,

سمپاشي موش در غرب تهران

  

غذایی که موش ها هر سال از بین می برند معادل غذای 130 میلیون نفر است. علاوه بر این به دلیل رشد شدید دندان ها، موش ها مجبور به جویدن می شوند که باعث از بین رفتن تجهیزات انبار و تاسیسات کارخانه، کابل های برق و مخابرات و خاموش شدن ناگهانی دستگاه ها می شود. مشکل در بیمارستان ها بسیار خطرناک است. در صورت سمپاشی موش در تهران با مشاورین شرکت سمپاشی غرب تهران ماداکتو تماس بگیرید.


چگونه موش ها را بیرون نگه می دارید؟
چگونه موش ها را از بین ببریم تا موش های بزرگ پس از مرگ در کانال ها و سقف های کاذب نماند و باعث پوسیدگی لاشه و بوی بد و آلودگی ثانویه شوند؟
در صورت ابتلا موش ها با مشاورین شرکت اسپری ماداکتو تماس بگیرید. ارائه بهترین راه حل برای جلوگیری، از بین بردن و از بین بردن موش ها.

برای سمپاشی ساس در تهران روی لینک کلیک کنید.

https://madaktoservice.com/%D8%B3%D9%85%D9%BE%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/
 

 

شناسایی موش در خانه:
موش های خانگی: این موش ها بسیار کوچک و کشیده و باریک هستند و 3-5 سانتی متر طول دارند (بدون دم)، گوش های بسیار بزرگ، بینی کوچک و چشم های بسیار کوچک دارند. دم آنها به اندازه سر و گردنشان بلند است. آنها به رنگ خاکستری یا قهوه ای دیده می شوند.
موش های سقفی: این موش ها کمی بزرگتر از موش های خانگی هستند و مهم ترین راه برای شناسایی این دو گونه، تفاوت اندازه چشم ها و گوش های موش سقفی است که آنها را از یکدیگر متمایز می کند.

علائمی که وجود موش را به شما می گوید:
موش ها عمدتاً در شب فعال هستند، وجود یک سری علائم خاص به وضوح نشان دهنده حضور موش خواهد بود. یکی از نشانه ها بو است. موش‌ها بویی را در اطراف قلمرو خود تولید می‌کنند که می‌توانید از تجربه آن را استشمام کنید و از طریق مدفوع (لکه‌های تیره رنگ) که از خود به جا می‌گذارند و آشفتگی که روی بسته‌بندی غذا یا چوب شما ایجاد می‌کنند. تولید هر 24 ساعت 70 است که نشان دهنده قلمرو این موجودات است. یکی دیگر از نشانه های تولید صدا توسط این موجودات بیشتر در شب صداهایی مانند جویدن چوب، لوله، کابل و سیم و ... است که در سکوت شب به راحتی می توانید آن ها را بشنوید.


چگونه تعداد موش ها افزایش می یابد:
بین 8 تا 10 هفته طول می کشد تا موش ها بالغ شوند و هر جفت حداقل 8 تا 16 موش تولید می کند و تعداد آنها به سرعت افزایش می یابد. آسیب های موش ها و تهدیداتی که برای انسان ایجاد می کنند؟ موش ها به لوله های آب و گاز، بسته بندی مواد غذایی و غلات، چوب آسیب جدی می زنند. نمونه ای از این آسیب ها کابل های برق و آتش سوزی است که از جمله به جای باقی ماندن ضایعات موش به خصوص در محل نگهداری مواد غذایی باعث ایجاد مسمومیت هایی مانند سالمونلا می شود.
موش ها بر خلاف سایر آفات پرنده و خزنده در زمستان بیدار و فعال هستند. به جاهای گرم پناه می برند، تولید مثل می کنند، یعنی در زمستان مشکل موش ها در خانه ها، کارخانه ها و ادارات بیشتر است.

شرکت اسپری ماداکتو با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی هر منطقه و نوع موش های منطقه از طعمه های سمی ضد انعقاد با کیفیت عالی برای از بین بردن انواع موش ها استفاده می کند که از ویژگی های این طعمه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- از ایجاد بوی بد در لاشه خودداری کنید
2- به دلیل بو و طعم طعمه که عمدتا ایتالیایی و آلمانی است، موش را دفع نمی کند و اینکه موش پس از خوردن طعمه دچار کمبود آب و اکسیژن می شود، بنابراین سعی می کند از محیط بسته فرار کنید و به محیط باز بروید. تشنگی رفع شده باید وارد مسیر فاضلاب شود، بنابراین لاشه موش در محیط خارج از منزل یا محل کار و کارخانه قرار می گیرد و باعث انتشار آلودگی ثانویه نمی شود. به این ترتیب شرکت های مواد غذایی که عمدتاً نگران آلودگی موش ها به دلیل وجود مواد غذایی هستند، پس از استفاده از طعمه های ضد انعقاد ماداکتو رضایت 100 درصدی داشته و هر ساله قرارداد خود را تمدید می کنند.
برای جلوگیری از جویدن سیم ها توسط موش ها از شرکت اسپری ماداکتو مشاوره رایگان بگیرید.

برچسب‌ها: ,

شرکت سمپاشی منزل تهران

  

با توجه به گرم شدن هوا به ویژه در مناطق مرکزی، جنوبی و غربی ایران، نیاز به سمپاشی منازل افزایش یافته است. آمارهای به دست آمده حاکی از آن است که بسیاری از ساکنان کلانشهرهای ایران در فصول گرم سال از حضور حیوانات موذی در خانه های خود رنج می برند. وجود حشرات مانند سوسک، رتیل، موریانه و مورچه چالشی روزمره برای شهروندان ایرانی است و همانطور که می دانید استفاده مکرر از اسپری های دافع حشرات می تواند ریه ها را دچار مشکل کند و شیوع ویروس کرونا این مشکل را دوچندان کرد. و روند استفاده از اسپری های حشره کش در 2 سال گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است. نگران سمپاشی نباشید زیرا تیم متخصص ما سمپاشی منزل در تهران با خدمات سمپاشی خانگی در تهران با ما تماس بگیرید.


مردم تهران بدانند که مشکل کنترل سوسک در اکثر نقاط ایران و در اکثر خانه ها و آپارتمان ها وجود دارد. یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه ها برای از بین بردن حشرات در منازل، سمپاشی طولانی مدت توسط شرکت های سمپاشی است. به عنوان مثال، اگر با مشکل موریانه مواجه هستید، فقط از شرکت سمپاشی موریانه بخواهید تا خانه شما را بررسی و سمپاشی کند تا مدت زیادی از شر این مشکل خلاص شوید.
مطمئن باشید که اگر سمپاشی منزل خود را به یکی از شرکت های متخصص بسپارید، همیشه این کار را به دیگران توصیه می کنید، اما مشکل اینجاست که باید بهترین شرکت سمپاشی را پیدا کنید تا مطمئن شوید که از سموم مرغوب استفاده می کنند.

برای سمپاشی سوسک در تهران روی لینک کلیک کنید.

https://madaktoservice.com/%D8%B3%D9%85%D9%BE%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D8%B3%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/
 

در این قسمت تصمیم داریم به بسیاری از سوالات متداول شما پاسخ دهیم از جمله اینکه بهترین شرکت سمپاشی در تهران کدام است؟ یا هزینه سمپاشی منازل تهران، مازندران، گیلان و ... چقدر است یا بهترین سم خانگی چیست تا مشکل برخی از هموطنان حل شود؟
دوست عزیز شما در کجای تهران زندگی می کنید، شمال، جنوب، شرق یا غرب! هر کجا که هستید نگران سمپاشی نباشید زیرا تیم متخصص ما با خدمات سمپاشی خانگی در شمال تهران، شرق، جنوب و غرب تهران در هر منطقه ای در کنار شما هستند، با ما تماس بگیرید.

اسپری سوسک تهران
سوسک‌پاشی در تهران مختص آپارتمان‌های مسکونی نیست، متأسفانه اکثر ساختمان‌ها در تهران و بسیاری از شهرهای بزرگ ایران دور از استفاده هستند و با مشکل سوسک‌ها مواجه هستند. دلیل اصلی حضور سوسک ها در این شهرها وجود سیستم فاضلاب نامناسب، ساختمان های قدیمی و مکان های تخم ریزی سوسک ها است. افزایش تعداد سوسک ها در محیط کار و خانه می تواند ایمنی را مختل کند، بنابراین بهتر است زمانی که هوا در منطقه مورد نظر شما گرم می شود، سمپاشی را انجام دهید تا دیگر نگران سوسک ها نباشید. لازم به ذکر است که سوسک ها محیط های پنهان را ترجیح می دهند بنابراین نمی توان با سمپاشی از بین رفتن آنها را تضمین کرد. سمپاشی خانه برای افرادی که خانه جدید اجاره می کنند بیشتر ضروری است زیرا ممکن است ساکنان قبلی نظافت را به درستی دنبال نکرده باشند و ممکن است بدون اینکه بدانید وارد خانه ای با لانه سوسک می شوید. بیرون سمپاشی در تهران فقط به سوسک محدود نمی شود. جالب اینجاست که بسیاری از افراد هر ساله به دنبال یک شرکت اسپری ساس می گردند زیرا ساس به راحتی از بین نمی رود و مشکل بسیار بزرگی است. فرقی نمی کند با چه نوع ساس سر و کار دارید یا در چه منطقه ای از تهران یا گیلان هستید، فقط با شماره های موجود در وب سایت تماس بگیرید و متخصصان شرکت اسپری ماداکتو در آخر به شما کمک خواهند کرد. گام. ساس و سایر آفات را از بین ببرید.


بهترین شرکت اسپری
در تمامی شهرهای ایران شرکت های زیادی به عنوان ارائه دهنده خدمات سمپاشی فعالیت می کنند که معمولا انتخاب از بین آنها برای افراد غیر متخصص کار ساده ای نیست. به عنوان مثال، اگر ساکن تهران هستید و تصمیم دارید سمپاشی منزل خود را به یک شرکت معتبر خوب بسپارید، فقط معیارهای زیر را در نظر داشته باشید:

این شرکت دارای سابقه بوده و حداقل 5 سال است که در این زمینه فعالیت دارد
برای خانه از سموم بی بو استفاده کنید
از سمومی استفاده کنید که باعث ایجاد لکه نشوند
قبل از حضور فیزیکی در محل، آنها باید مشاوره رایگان ارائه دهند تا ساکنان توصیه ها را قبل از سمپاشی در خانه رعایت کنند
متخصصان می توانند به تمام سوالات خود در مورد سمپاشی خانه خود پاسخ قانع کننده بدهید
اگر وب سایت داشته باشند بهتر است چون اعتبار آنها را نشان می دهد

برچسب‌ها: ,

آیا امکان اثبات دزدی بدون مدرک است؟

 بسیاری از افراد ممکن است در طول زندگی خود جرمی مانند سرقت یا سرقت را تجربه کنند. البته دزدی می تواند به طرق مختلف اتفاق بیفتد. از جمله سرقت لوازم کوچک، تلفن همراه، طلا و یا سرقت از منزل، فروشگاه و کارگاه. البته کوچک یا بزرگ بودن سرقت مطلقاً ربطی به مجازات آن ندارد و به هر حال سرقت جرم است و آن جرم قابل مجازات خواهد بود.
اما نکته مهم در این زمینه این است که در بسیاری از موارد ممکن است قربانی یا قربانی جرم سرقت مدارک و شواهد کافی برای اثبات جرم سرقت نداشته باشد.

اثبات دزدی بدون مدرک
طبق قانون مجازات اسلامی، سرقت عبارت است از سرقت مال متعلق به دیگری. بنابراین اگر شخصی بدون اجازه و رضایت او مال دیگری را به سرقت ببرد و قصد سرقت داشته باشد، ارکان جرم سرقت محقق می شود. بنابراین در چنین شرایطی امکان مجازات سارق برای ارتکاب سرقت یا سرقت وجود خواهد داشت.

وکیل خیانت در امانت در تهران اینجا کلیک کنید.

اما نکته مهم در اعمال مجازات سرقت در مورد سارق یا سارق این است که به صرف اینکه فردی متهم به سرقت شده است، نمی توان او را محاکمه و قضاوت کرد; در مقابل، ابتدا باید وجود سرقت ثابت شود تا سارق به مجازات محکوم شود; به خصوص در مواردی مانند سرقت در محل کار.

این مشکل به این دلیل است که در علم حقوق، اصل بر برائت یا بی گناهی افراد است و اگر شخصی مدعی ارتکاب جرمی مانند سرقت شود، باید این مشکل را با ذکر دلیل ثابت کند. و اسناد پانداش برای اثبات در دادگاه. وانگهی در این گونه موارد حکم البینه علی مدائی جاری است; به این معنی که شاکی یا شاکی باید دلیل یا دلیل ارائه کند و اساساً بار اثبات ادعا بر عهده شاکی جرم سرقت است.

اگرچه اثبات جرم، از جمله سرقت توسط شاکی، منطبق با حقوق بشر است، اما در برخی موارد اثبات سرقت بسیار مشکل است و این امر به این دلیل است که عموماً سارقان سرقت را مخفیانه و بدون اطلاع مردم انجام می دهند. و خود را ردیابی کنند جایی برای امکان اثبات جرم سرقت باقی نمی گذارند.

در چنین مواردی است که این سؤال مطرح می شود که دلیل سرقت بدون دلیل چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که اثبات سرقت بدون دلیل بسیار مشکل است. زیرا زمانی که شاکی شکایت خود را مطرح می کند، ابتدا باید کلیه اسناد و مدارکی که در خصوص جرم سرقت در اختیار دارد که عموماً شامل شهادت، اعترافات مرتکب، فیلم دوربین های مداربسته و مواردی از این دست است را به شکایت خود ضمیمه کند.

بنابراین اگر شخصی بخواهد سرقت را بدون دلیل ثابت کند در وهله اول مراجع تعقیب اعم از بازپرس یا معاون دادستان می توانند به دلیل فقدان مدارک و دلیل برای اثبات فرار قرار منع تعقیب صادر کنند. یعنی برای اثبات سرقت نتوانستند به شهادت شما استناد کنند و در همان مرحله تحقیقات مقدماتی به این نتیجه رسیدند که متهم دزد نیست و نمی توانند او را کیفرخواست کنند و به دادگاه معرفی کنند. محقق.

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته گذشته : 397
بازدید ماه گذشته : 528
بازدید سال گذشته : 974
کل بازدید : 1718