x تبلیغات
هر شاخه میلگرد چند متر است

هر شاخه میلگرد چند متر است

هر شاخه میلگرد چند متر است

هر شاخه میلگرد چند متر است

 طول میلگرد یکی از مشخصه های مهم آن است که در صنایع مختلف تاثیرگذار است. این محصول مهم با توجه به کاربردها و نیازهای خاص در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شود. طول استاندارد کلیه میلگردها در کارخانه های تولیدی معمولاً تا 12 متر تعیین و تنظیم می شود. این ابعاد استاندارد که معمولاً برای میلگردهای مختلف استفاده می شود، از نظر صنعتی بسیار حائز اهمیت است. ضمناً طول میلگرد تأثیر بسزایی در قیمت آن دارد به عنوان مثال قیمت هر شاخه میلگرد 12 بسته به طول آن متغیر خواهد بود.

 

برای اطلاع از قیمت میلگرد آناهیتا گیلان روی لینک کلیک کنید

https://assen.ir/factory/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%85%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%A2%D9%86%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%AA%D8%A7-%DA%AF%DB%8C%D9%84%D8%A7%D9%86

 

طول 12 متر در ساختمان سازی، صنایع متالورژی و سایر صنایع کاربرد فراوانی دارد و برای استفاده در سازه های مختلف آماده می شود. در واقع، پس از تولید کارخانه و فرآیند برش، میلگردها به طول استاندارد 12 متر تقسیم می شوند. در این مرحله قطعات کوچکتر با طول کمتر از این مقدار ایجاد می شود. اگر طول این قطعات کمتر از 2 متر باشد، عموماً ضایعات تولید محسوب شده و مجدداً در چرخه تولید ادغام می شوند.

اما اگر طول این قطعات بین 2 تا 11 متر باشد در بازار به آنها میلگرد معمولی می گویند. این نوع میلگردها در اندازه های کوچکتر از استاندارد امکان استفاده در کاربردهای خاصی را می دهند و عموماً قیمت متفاوتی نسبت به میلگرد استاندارد دارند. به عنوان مثال در برخی موارد استفاده از میلگرد معمولی با طول کمتر به دلیل محدودیت فضا و یا استفاده در کارهای خاص مقرون به صرفه تر و مناسبتر است.

قیمت میلگرد نیشابور روی لینک کلیک کنید

https://assen.ir/factory/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%85%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D9%86%DB%8C%D8%B4%D8%A7%D8%A8%D9%88%D8%B1


طول انواع میلگرد
همانطور که گفته شد طول میلگرد معمولا در ابعاد استاندارد 12 متر عرضه می شود. اما گاهی برای حمل و نقل آسان این محصول را برش می دهند و 6 متر طول می کشند. طول های ذکر شده عمدتا برای میلگردهای آجدار و طول برای میلگردهای ساده کمی متفاوت است. در واقع میلگردهای ساده در اندازه های بزرگ به صورت شاخه ای و تا طول 6 متر موجود است. قیمت هر شاخه میلگرد 14 و ابعاد دیگر نیز بسته به طول و کارخانه سازنده متفاوت است.

این ابعاد مختلف برای استفاده در صنایع مختلف و انواع کاربردها آماده شده است. به عنوان مثال میلگرد به طول 6 متر را می توان برای نیازهای خاص در کارگاه ها یا پروژه های کوچک استفاده کرد. در حالی که از میلگردهای 12 متری برای ساختمان ها یا پروژه های بزرگتر استفاده می شود.

میلگرد 12 متری
طول میلگرد به دلایل مختلفی به طور کلی 12 متر انتخاب می شود. طول 12 متر برای میلگرد مناسب جهت استفاده در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی، صنایع متالورژی، خودروسازی و سایر صنایع می باشد. این طول استاندارد اغلب باعث افزایش کارایی و کاهش ضایعات در فرآیند تولید می شود. علاوه بر این، میلگردهای 12 متری برای حمل و نقل، ذخیره سازی و استفاده در ساختمان های بزرگ مناسب تر هستند. این ابعاد همچنین باعث کاهش هزینه ها و زمان تحویل می شود. بهتر است در هنگام استعلام قیمت هر شاخه میلگرد 16 و سایر ابعاد این محصول به طول عرضه شده توسط کارخانه توجه شود.

استفاده از طول استاندارد فرآیند تولید و کنترل کیفیت را ساده می کند و تضمین می کند که استانداردهای کیفیت در تولیدات مختلف حفظ می شود. در واقع، مصرف زیاد میلگردهای تقویت کننده در بخش ساخت و ساز منجر به تعیین طول استاندارد آن در 12 متر شده است. این طول به طور کلی با نیازهای ساخت و ساز و سازه های بزرگ سازگارتر است.

میلگرد 6 متری
همانطور که گفته شد در برخی موارد میلگردهایی به طول 6 متر تولید و به بازار عرضه شده است که عمدتاً در مورد میلگردهای تکی وجود دارد. در برخی موارد چه در کارگاه ها و چه در پروژه های کوچک میلگرد به طول 6 متر مناسب و قابل استفاده تر است. البته لازم به ذکر است که میلگرد 12 متری پس از خرید قابل برش به ابعاد دلخواه می باشد. در برخی موارد فضای موجود برای نگهداری یا استفاده از میلگرد محدود است به همین دلیل پیشنهاد می شود میلگردهای کوتاه تری انتخاب شود. به طور کلی انتخاب طول میلگرد بستگی به نیازهای خاص کاربران دارد

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته گذشته : 45
بازدید ماه گذشته : 189
بازدید سال گذشته : 445
کل بازدید : 1189